۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
۲۳ طرح تولیدی و صنعتی در اردبیل افتتاح شد
سرپرست سازمان صمت اردبیل:

۲۳ طرح تولیدی و صنعتی در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- ایرانی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۲۳ طرح تولیدی و صنعتی استان تکمیل و در شهرهای مختلف به بهره برداری رسید.

مسعود ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح ها و پروژه های صنعتی بیش از ۴۳۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری و افتتاح این طرح های صنعتی فرصت اشتغال برای ۳۲۰ نفر از جوانان استان فراهم شده تا در سال مزین به «مهار تورم و رشد تولید» بتوانیم فرصت های کارآفرینی و رونق اقتصادی جامعه را فراهم کنیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: ۱۴ واحد از این طرح های تولیدی و صنعتی در داخل شهرک های صنعتی و مابقی خارج از شهرک اجرایی و عملیاتی شده که سهم شهرستان نمین از این واحدهای تولیدی پنج طرح اقتصادی بوده که در حوزه های مختلف با تلاش سرمایه گذاران به انجام رسیده است.

ایرانی گفت: کارخانه تولید پروفیل آرتافولاد، برش انواع سنگ، تولید جعبه پلاستیکی و نبات پزی به همراه تولید خوراک دام و طیور را در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل شاهد بودیم.

وی افزود: ما همچنان از سرمایه گذاران با مشوق های تعریف شده حمایت های همه جانبه را انجام می دهیم تا طرح های تولیدی خود را در شهرک ها و نواحی صنعتی و یا خارج از آن اجرایی و عملیاتی کنند.

ایرانی خاطرنشان کرد: با تاکید استاندار اردبیل و در قالب باشگاه هزارتایی ها در حوزه اشتغال، سعی و تلاشی جدی انجام می دهیم تا ۱۵ واحد تولیدی را که در قالب طرح های توسعه ای قرار گرفتند تا سال آینده به بهره برداری برسانیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل اضافه کرد: بانک های عامل پرداخت تسهیلات را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی آغاز کردند و سعی بر تسهیل گری در این حوزه و همچنین صدور مجوزهای به موقع و بهنگام است.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha