۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
۳۰۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در زنجان پرداخت شد
درقالب طرح منظومه روستایی؛

۳۰۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در زنجان پرداخت شد

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: ۳۰۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به ۲۶۹ متقاضی در قالب طرح منظومه روستایی در استان پرداخت شده است. 

به گزارش بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای بیان داشت: به همت بنیاد مسکن استان و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب طرح توسعه منظومه های روستایی , ۳۷۰ طرح اقتصادی در راستای اشتغال رایی در شهرستان طارم در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح موصوف در شهرستان طارم ۳۸میلیارد ریال از محل تفاهم نامه استانی و ملی با صندوق کارآفرینی امید به تعداد ۳۷ نفر پرداخت شده و همچنین با جذب اعتبار ۲۵۴میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای ۲۱۸متقاضی کسب و کار، در انطباق با خروجی مطالعات منظومه، این تعداد به بانکهای عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان یادآور شد: ۳۰۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به ۲۶۹ متقاضی در قالب این طرح پرداخت شده است.

خواجه ای یادآور شد: مطالعات منظومه‌های روستایی در ۱۹ بخش استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیشرفت ۱۰۰ درصد به تصویب نهایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح منظومه روستایی موجب توانمندی و بهبود چشمگیر وضعیت معیشت ساکنین روستاهای می شود ، ادامه داد : استان زنجان و شهرستان طارم به عنوان مکان هدف به عنوان پایلوت برای این اجرای طرح در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با تاکید بر اینکه منظومه‌های روستایی به‌عنوان طرحی که ماهیت یکپارچه و فرابخشی دارد، هم‌اکنون در استان زنجان به صورت پایلوت در حال انجام بوده ، تصریح کرد: حفظ معماری بومی و محلی در روستاها هدف بنیاد مسکن و شناسایی روستاهای دارای بافت با ارزش و گردشگری در استان اهمیت دارد و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۴۰٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha