۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
ابتکار عمل در عراق دست اپراتور ایرانی است + جدول مقایسه‌ای

ابتکار عمل در عراق دست اپراتور ایرانی است + جدول مقایسه‌ای

در شرایطی به استقبال برگزاری آیین راهپیمایی اربعین می‌رویم که اپراتور ایرانی همراه اول، ابتکار عمل را از دست اپراتورهای عراقی گرفته و به صرفه‌ترین سرویس ارتباطی را برای زوار به ارمغان آورده است.

به گزارش بازار، با فرارسیدن موعد اربعین حسینی(ع) و سرازیر شدن سیل مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت به کشور عراق برای شرکت در رویداد عظیم پیاده‌روی نجف تا کربلا، اپراتورهای تلفن همراه کشورمان همچون سنوات گذشته اقدام به همراهی زائران اباعبدالله الحسین(ع) تا سر منزل مقصود این سفر کرده‌اند.

اقدام یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران در ارائه سرویس ارتباطی گسترده در کشور عراق، به اندازه‌ای جذاب بوده که دست اپراتورهای عراقی را در کشور خودشان نیز بسته و آنان را به حاشیه میدان رقابت کشانده است.

طراحی بسته‌های کاربردی و کاهش نرخ رومینگ همراه اول، عملا ابتکار عمل را از دست اپراتورهای دیگر تلفن همراه گرفته است؛ به این شکل که اگر طی سالیان گذشته و همزمان با برگزاری ایام اربعین، مشترکان در انتخاب میان سیمکارت عراقی یا ایرانی دچار تردید بودند، امسال با قدرت سیمکارت ایرانی خود را به عراق می‌برند.

با توجه به اینکه تاکنون درباره بسته‌های ویژه اربعین و نرخ‌های پر تخفیف رومینگ همراه اول اخبار زیادی منتشر شده که چکیده آن را می‌توان در صفحه کمپین این اپراتور به نشانی https://mci.ir/roaming-iraq شاهد بود، اما در این گزارش بنا داریم به سراغ مقایسه «بسته‌های ترکیبی و پر حجم همراه اول و اپراتورهای عراقی» برویم.

با توجه به اینکه در بین اپراتورهای ایرانی تنها همراه اول است که در بین بسته‌های ویژه خود، بسته نامحدود را نیز تدارک دیده است، با بررسی که داشتیم و خلاصه آن در جدول زیر آمده است، «بسته نامحدود اینترنت همراه اول» به صرفه‌ترین بسته از لحاظ قیمتی بین بسته‌های نامحدود حاضر در کشور عراق (ایام اربعین) است.

اپراتور

بسته

بسته باندل ویژه همراه اول

۲ گیگ + ۲۰ دقیقه مکالمه + ۱۰۰ پیامک

۲۵۰ هزار تومان

سیمکارت زیاره زین عراق

۵ گیگ اینترنت + ۱۲۰ دقیقه مکالمه عراقی

۳۵۰ هزار تومان

سیمکارت آسیاسل

۳ گیگ اینترنت هفتگی

۲۴۵ هزار تومان

بسته نامحدود همراه اول

اینترنت نامحدود + ۱۵ دقیقه مکالمه

۲۹۰ هزار تومان

نامحدود آسیاسل

نامحدود هفتگی

۴۹۰ هزار تومان

همچنین در بسته ترکیبی همراه اول با داشتن بسته مکالمه با ایران و پیامک به ایران بسیار به صرفه‌تر از اپراتورهای عراقی است.

کد خبر: ۲۴۰٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha