۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
مرکز ملی بهره‌ وری ساختمان در یزد راه‌ اندازی می‌ شود
استاندار یزد:

مرکز ملی بهره‌ وری ساختمان در یزد راه‌ اندازی می‌ شود

یزد- فاطمی، استاندار یزد از راه‌ اندازی مرکز ملی بهره‌ وری ساختمان در یزد خبر داد و گفت: ریل توسعه استان یزد، ارتقای گفتمان بهره وری است.

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بهره وری کلید نجات کشور از بسیاری از چالش‌ های موجود است و ارتقای بهره وری در حوزه‌ های مختلف یک الزام بوده که باید در این راستا گام‌ های اساسی در زمینه ترویج فرهنگ بهره وری در استان برداشته شود.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حرکت جدی جوامع در مسیر ارتقا بهره‌ وری، افزود: با تبدیل بهره‌ وری به گفتمان غالب در بین آحاد مردم، افراد درک صحیح و روشنی از نقش خود در تحقق این امر خواهند داشت.

محدود نبودن بهره وری به بخش دولتی

استاندار یزد با بیان اینکه ارتقا بهره وری تنها مربوط به بخش دولتی نیست، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات در مسیر تغییر ریل استان به سمت افزایش بهره وری، ارتقا فرهنگ و ترویج گفتمان بهره وری در جامعه است.

فاطمی ادامه داد: به منظور تحقق این موضوع ضمن تهیه و انتشار برنامه‌ های تبیینی از سوی صدا و سیما، باید نشست‌ هایی با گروه‌ های مرجع برگزار و اهداف و مزایای ارتقا بهره وری در هر حوزه تشریح شود.

این مسئول با اشاره به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره وری، اظهار داشت: به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور، باید سازمان مسئولی به منظور پیگیری و ارزیابی روزانه روند تحقق محورهای «سند یزد بهره ور» ایجاد شود.

تدریجی بودن ارتقای بهره‌ وری

استاندار یزد با بیان اینکه ارتقای بهره‌ وری امری تدریجی بوده و امکان تحقق آن در بازه زمانی کوتاه وجود ندارد، گفت: باید تمام تلاش خود را برای تحقق حداکثری این مهم در حوزه‌ های مختلف انجام دهیم.

وی تصریح کرد: برای جلب حداکثری حمایت‌ های کشور، بخش‌ های نیازمند توجه و مصوبه‌ های کشوری احصا و جمع بندی شوند تا در یکی از جلسات هیئت دولت مطرح و مصوبات لازم اخذ شود.

کد خبر: ۲۴۰٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha