۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و اصلاح زیرساخت‌، از تمایزات اربعین امسال با سنوات گذشته
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا اعلام کرد

افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و اصلاح زیرساخت‌، از تمایزات اربعین امسال با سنوات گذشته

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و اصلاح زیرساخت‌ها را از تمایزات اربعین امسال با سنوات گذشته دانست.

به گزارش بازار، محمد شرفی گفت: سیاست گذاری، جهت‌گیری، هماهنگی و حضور دیپلماسی با کشور مقابل در قرارگاه‌های مرکزی در مرزهای ۶ گانه از اولویت‌های پلیس بود که این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه فراجا از ۲۷ مرداد ماه وارد مرحله عملیاتی شد، افزود: پلیس در این مرحله ۴ مأموریت اعم از برقراری امنیت، صدور گذرنامه‌های زیارتی، مدیریت و روان سازی ترافیک و مدیریت لایه به لایه جمعیت را تدوین و برنامه‌ریزی کرد.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا برقراری امنیت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس در مرحله عملیاتی کنگره عظیم اربعین دانست و گفت: پیش بینی و چاپ گذرنامه‌های زیارتی و تمدید گذرنامه‌های مهلت گذشته از ابتکارات فراجا در اربعین امسال بود که پلیس روزانه بیش از یک صد هزار گذرنامه را تهیه و چاپ کرد.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه فراجا پیش قراول خدمت به زائران حسینی است، افزود: بیش از ۱۷۰۰ واحد گشت ثابت و سیار با هدف مدیریت و روان سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی مسیرهای منتهی به مرزهای ۶ گانه فعالیت می‌کنند.

این مسئول انتظامی مدیریت لایه به لایه جمعیت و اتخاذ تمهیداتی به منظور عدم معطلی زائران در گیت‌های گذرنامه را از اهداف عملیاتی پلیس در انجام این مأموریت عظیم دانست.

وی در ادامه از همکاری و پشتیبانی سایر ارگان‌های دخیل در کنگره عظیم اربعین قدردانی کرد و گفت: با اقداماتی که در راستای افزایش گنجایش پارکینگ‌ها و اصلاح زیرساخت‌ها در دولت انجام گرفت تاکنون مشکلی در بحث تردد زائران وجود نداشته است.

کد خبر: ۲۴۰٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha