۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
رشد ۲۲ درصدی بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر

رشد ۲۲ درصدی بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر

میزان تخلیه‌ و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در پنج ماهه نخست سال جاری، معادل ۹۰ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۷۴۷ تن بود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۱ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۹۸۴ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۱۸ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۷۰ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۲۹ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۶۵۴ تن بوده است.

میزان بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی پنج ماهه نخست سال جاری، معادل ۶۰ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۹۳ تن بوده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال درمجموع ۸ درصدرشد داشته است. همچنین میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی طی مدت مذکور نسبت به پنج ماهه نخست سال گذشته رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین مجموع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در طی پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۲ معادل ۹۰ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۷۴۷ تن بوده که حاکی از رشد ۵ درصدی در بخش تخلیه‌وبارگیری کالاهای غیرنفتی و نیز رشد یک درصدی در بخش تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

تخلیه‌وبارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی پنج ماه نخست امسال، معادل ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۴۴ TEU بود که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۲۳۹٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha