۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
قیمت چانگان های وارداتی اصلاح شد

قیمت چانگان های وارداتی اصلاح شد

امروز طی مراسمی اولین خودروهای چانگان وارداتی تحویل مشتریان گردید و نکته مهم این است که قیمت این کراس اوور توسط سایپا اصلاح شده است.

به گزارش بازار، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در نمایشگاه روایت خدمت از خودروهای وارداتی بازدید کرد و طی مراسمی اولین تحویل خودروهای وارداتی هم انجام شد. چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ خودرویی بود که به مشتریان تحویل داده شد و طلسم چند ساله وارداتی ها رسما امروز با تحویل این خودرو ها شکسته شد. اما نکته مهم این بود که سایپا سرانجام قیمت این خودرو را اصلاح کرد و تحویل این خودرو ها با قیمت جدید انجام گرفت. پیش تر قیمت این خودرو از کمپانی چینی چانگان ۱ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود اما حالا قیمت جدید اعلامی ۱ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان است.

نام خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید(تومان)
چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ ۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۵۱,۰۰۰,۰۰۰

بر این اساس قرار است که قیمت تیپ ۲ از این کراس اوور هم تغییر کند و احتمالا قیمت ۱ میلیارد ۱۱۴ میلیون تومان برای آن در هفته آینده اعلام خواهد شد.

مشخصات CS۳۵ پلاس
زیر کاپوت این کراس اوور کامپکت یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد. تیپ ۳ از این کراس اوور آپشن های کامل تری دارد و در این نسخه امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، سنسور پارک، دوربین عقب، دوربین پارک زیر آینه جانبی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای و سقف پانورامیک در این خودرو دیده می شود.

در نهایت باید دید ادامه روند تحویل وارداتی ها به چه صورت است و قیمت دیگر خودروهای وارداتی چه عددی خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۹٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha