۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
فاز ۱۱ پارس جنوبی به ثمر نشست
با وجود تحریم ها؛

فاز ۱۱ پارس جنوبی به ثمر نشست

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی با وجود تحریم ها به ثمر نشسته است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در آیین افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: صنعت نفت با وجود تحریم‌های اقتصادی، با تدبیر متخصصان داخلی رو به جلو حرکت کرده و امروز یک طرح بزرگ به ثمر نشست.

وی افزود: دولت سیزدهم در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اهتمام جدی دارد و این روند تداوم خواهد داشت.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امروز دو سال از استقرار دولت انقلابی و مردمی می گذرد و با تدابیر رئیس جمهور و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری شاهد موفقیت های بی نظیری در کشور هستیم.

محمدی زاده بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن، کاهش تورم، جوانی جمعیت و ...با موفقیت در دولت سیزدهم، انجام شده و به فضل خدا روز به روز شاهد توفیقات بیشتر خواهیم بود.

استاندار بوشهر از گشایش در معیشت مرزنشینان خلیج فارس با دستور رئیس جمهور خبر داد.

وی از رئیس جمهور خواست با دستوری که صادر می کند سفر لنج های استان به حوزه خلیج فارس تسریع شود تا موجب گشایش در زندگی مردم غیور و مرزنشین شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طی دو سال گذشته شاهد توسعه و پیشرفت استان بوشهر در شاخص های مختلف هستیم و در همه حوزه های زیرساختی مانند آب، مسکن، راه و درمان کار های خوبی انجام شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: بخش عمده‌ای از مصوبات دو سفر دولت سیزدهم به استان، اتمام و در مسیر اجرا قرار گرفته که مهمترین آن راه‌آهن شیراز، بوشهر عسلویه است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به تهاتر نفت برای تسریع در اجرای طرح راه‌آهن شیراز بوشهر عسلویه که با ابلاغ وزیر نفت در حال انجام است، اهتمام ویژه ای انجام شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: موضوع کم آبی در شهرستان عسلویه با کمک وزاری نفت و نیرو در حال رفع شدن است که جای تقدیر دارد.

کد خبر: ۲۳۹٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha