۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴
یکسان سازی کیفیت و کمیت آب با اجرای رینگ شهری یزد
مدیرعامل شرکت آبفای یزد خبر داد؛

یکسان سازی کیفیت و کمیت آب با اجرای رینگ شهری یزد

یزد- علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از آغاز اجرای پروژه بزرگ رینگ شهری یزد، اجرای پروژه بزرگ طرح آبرسانی و تامین آب شرب شهر میبد و ساخت مخازن ذخیره آب به مناسبت هفته دولت خبر داد.

جلال علمدار در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: آغاز اجرای پروژه بزرگ رینگ شهر یزد بزرگترین اقدام دولت سیزدهم در راستای عدالت بخشی و کیفی سازی شبکه آب شرب است که تلاش دارد با اجرای ۱۶۶ کیلومتر خطوط آبرسانی، ساخت ۱۷۰ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب و دو ایستگاه پمپاژ و تاسیسات تله متری و گندزدایی نوین، آب با کیفیت مناسب و یکنواخت و با فشار متعادل را در شبکه جاری ساخته و عدالت آبی را در توزیع آب شرب در شهر یزد حاکم سازد.

وی ادامه داد: رینگ شهری آب یزد قرار است برای یکسان سازی کیفیت و متعادل سازی فشار آب در نقاط مختلف شهر یزد، با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال طی سه سال اجرا شود تا مشکلات ناشی از کیفیت نامطلوب آب و افت فشار آب به ویژه در زمان پیک مصرف به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت آبفای یزد افزود: البته اجرای طرح ارتقای شبکه آب شرب تنها به مرکز استان محدود نشده است و شرکت آب و فاضلاب استان یزد اجرای پروژه بزرگ طرح آبرسانی و تامین آب شرب شهر میبد را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: این پروژه با ۱۸ کیلومتر خط انتقال، تجهیز هفت حلقه چاه و حفر و تجهیز یک حلقه چاه و ساخت ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب و تکمیل اتاقک چاه و ایستگاه پمپاژ و اجرای تاسیسات تله متری و برق رسانی در دست اجراست.

کد خبر: ۲۳۹٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha