دستگاه‌های نظارتی از بروز اخلال در تولید جلوگیری کنند
رئیس اتاق بازرگانی اهواز:

دستگاه‌های نظارتی از بروز اخلال در تولید جلوگیری کنند

رئیس اتاق اهواز در واکنش به تعطیلی یک واحد تولیدی توسط یک دستگاه اجرایی، گفت: این واحد با پیگیری‌های زیاد رفع تعطیلی شد؛ اما اساس تعطیلی آن برخلاف توصیه‌های حاکمیتی است.

به گزارش بازار، محمدجواد امانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با تأکید بر اینکه حمایت از تولید و اشتغال‌زایی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گفت: بر همین اساس، از دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود تا از بروز اخلال و ایجاد مانع در مسیر کار واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.

امانی در واکنش به تعطیلی یک واحد تولیدی دارای ۶۰ نیروی کار توسط یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان، افزود: با پیگیری‌های بسیار زیاد، این واحد بعد از یک روز تعطیلی مجدد به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه تخلف یک کارمند نمی‌تواند دلیل تعطیلی یک واحد تولیدی باشد، گفت: تعطیلی این واحد تولیدی باعث تحمیل هزینه‌های متعددی به صاحب کسب‌وکار و دیگر کارگران شاغل شده است.

امانی تصریح کرد: همان‌گونه که سران قوا و در رأس آنها مقام معظم رهبری بیان کردند، هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

رئیس اتاق اهواز گفت: از دستگاه‌های نظارتی خواسته می‌شود تا از بروز چنین اختلالاتی در روند فعالیت کسب‌وکارها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: پایداری فرصت‌های شغلی از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند؛ ازاین‌رو استمرار کاری خطوط تولید همواره ضروری و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت است.

کد خبر: ۲۳۹٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha