۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
قیمت قوطی به صورت لحظه ای

قیمت قوطی به صورت لحظه ای

قوطی پروفیل جزء آن دسته از آهن آلات فولادی است که در صنایع گوناگونی ازجمله ساختمان‌سازی به کار گرفته می‌شود.

به گزارش بازار، قوطی پروفیل جزء آن دسته از آهن آلات فولادی است که در صنایع گوناگونی ازجمله ساختمان‌سازی به کار گرفته می‌شود. این مقاطع در ابعاد و انواع متفاوتی تولید و روانۀ بازار می‌شوند؛ به همین دلیل شناخت سایزهای گوناگون قوطی های آهنی از اولویت بالایی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین مواردی که بر قیمت قوطی به صورت لحظه ای تأثیر می‌گذارد، ضخامت یا گوشت قوطی پروفیل است. این گزینه را هنگام تقسیم‌بندی قوطی‌ها در ابعاد متفاوت مورد توجه قرار می‌دهند. در این مطلب قصد داریم در کنار معرفی کوتاهی از انواع قوطی‌های فولادی، شما را از قیمت قوطی به صورت لحظه ای مطلع ساخته و نمایندگی معتبری را برای خرید قوطی پروفیل مورد نیازتان به شما معرفی کنیم. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

قوطی پروفیل چیست؟

در صنعت قوطی پروفیل محصولی است که در اشکال هندسی مستطیل یا مربع ساخته شده و برای سهولت بخشیدن به پروسۀ ساخت‌وساز و مقاوم‌سازی سازه‌ها به کار گرفته می‌شود. قوطی‌ها توخالی بوده و از دستۀ پروفیل‌های بسته به شمار می‌روند. این مقاطع سطح ثابتی دارند اما طول آن‌ها بسته به کاربردشان تغییر می‌کند و در نهایت قیمت قوطی ممکن است کم و یا زیاد شود.

این دسته از آهن آلات به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند، ازجمله استحکام و مقاومت بالا، قابلیت جوش‌پذیری خوب، کیفیت سطحی و انعطاف‌پذیری و شکل‌پذیری مناسب، در موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آشنایی با انواع قوطی براساس جنس پروفیل

قوطی‌های فولادی را از آلیاژهای متفاوتی می‌سازند. بر همین اساس این پروفیل‌ها در انواع گوناگونی دسته‌بندی می‌شوند؛ به عبارتی می‌توان گفت، کاربرد قوطی پروفیل را جنس پروفیل سازندۀ آن مشخص می‌کند. در ادامۀ آشنایی با قیمت قوطی به صورت لحظه ای، به معرفی برخی از مهم‌ترین انواع این آهن آلات می‌پردازیم.

قوطی پروفیل کربنی

این محصول از پرکاربردترین قوطی‌ها به شمار می‌روند، که نه‌تنها در ساختمان‌سازی، بلکه در سایر صنایع ازجمله لوازم خانگی نیز از کاربردهای فراوانی برخوردار هستند. پروفیل کربنی را غالباً از ورق سیاه ST۳۷ یا ورق روغنی می‌سازند.

ضخامت قوطی فولاد کربنی چیزی میان ۲ تا ۵ میلی‌متر است و اصولاً در نمای بیرونی ساختمان و یا برای ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروفیل کربنی که در صنعت به کار گرفته می‌شود، ابعادی ۴۰۰ میلی‌متری داشته و آن را در مواردی مانند پل‌سازی و صنایع نظامی مورد استفاده قرار می‌دهند.

قوطی پروفیل گالوانیزه

این محصولات فولادی از ورق فولاد کربنی ساخته می‌شوند و سطح آن‌ها را با روی می‌پوشانند. بیشترین کاربرد این دسته از پروفیل‌ها برای تولید در و پنجره است. به‌طورکلی، قوطی پروفیل گالوانیزه را در محیط‌هایی مورد استفاده قرار می‌دهند که احتمال زنگ‌زدگی وجود دارد. برای اطلاع از قیمت قوطی به صورت لحظه ای با ما همراه باشید.

قوطی پروفیل استیل

محصولات استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ در گریدهای گوناگونی ازجمله، ۲۰۱، ۳۰۴، و ۳۱۶ ساخته می‌شوند. از آن‌جایی که این آلیاژها مقاومت بالایی را در برابر خوردگی، ساییدگی و زنگ‌زدگی به فولاد می‌بخشند، در صنایع متنوعی مانند صنایع دارویی، غذایی و شیمیایی به کار گرفته می‌شوند.

قوطی پروفیل آلومینیومی

آلومینیوم آلیاژی است که از خواص منحصربه‌فردی برخوردار است. به همین دلیل، قوطی‌ها و پروفیل‌هایی که از این عنصر ساخته می‌شوند، کاربردهای گسترده‌ای در صنایع دارند. کاربرد اصلی قوطی پروفیل آلومینیومی در ساخت نمای بیرونی ساختمان و تولید در و پنجره است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دسته از آهن آلات، که در تعیین قیمت قوطی به صورت لحظه ای نیز تأثیر می‌گذارند، می‌توان به انعطاف‌پذیری بالا، ضد زنگ بودن، و مقاومت در برابر فشارهای بالا، اشاره کرد. گفتنی است که این مقاطع فولادی وزن کمتری نسبت به سایر پروفیل‌ها دارند.

قوطی پروفیل کامپوزیت

این محصول نوعی پروفیل است که از فلز، سرامیک و پلیمر ساخته می‌شود. قوطی پروفیل کامپوزیت از ویژگی‌هایی مانند سبک‌وزن بودن، و مقاومت در برابر زلزله و رطوبت برخوردار می‌گردد. این خصوصیات، پروفیل را برای استفاده در مناطقی که رطوبت بالایی دارند و یا زلزله‌خیز هستند، بسیار مناسب می‌سازد.

اگر قصد دارید از قیمت قوطی به صورت لحظه ای اطلاع یابید و با معتبرترین مرکز فروش قوطی پروفیل و انواع آهن آلات فولادی آشنا شوید، تا پایان این صفحه ما را همراهی کنید.

آشنایی با انواع قوطی براساس شکل ظاهری

قوطی های پروفیل را براساس شکل ظاهری به دو دستۀ باز و بسته تقسیم می‌کنند:

قوطی فولادی باز: این دسته از مقاطع شکلی باز داشته و اضلاع آن دست‌کم از یک سو به یکدیگر اتصال نمی‌یابند.

برخی از متداول‌ترین انواع پروفیل باز را می‌توان به گونۀ زیر دسته‌بندی کرد:

قوطی پروفیل زد

در ادامۀ آشنایی با قیمت قوطی به صورت لحظه ای، باید بگوییم این گروه شکلی مانند حرف لاتین Z دارند و برای تولید سازه‌هایی عظیم به کار گرفته می‌شوند. این دسته از پروفیل‌ها از ۳ ضلع اصلی تشکیل می‌شوند که به اضلاع ابتدایی و انتهایی آن‌ها بال و به تک ضلع میانی جان می‌گویند. مهم‌ترین بخشی که در ابعاد این گونه مورد توجه قرار می‌گیرد، ارتفاع است که می‌تواند از ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ میلی‌متر متغیر باشد.

قوطی پروفیل سی

نام این دسته را نیز از روی شباهتی که به حرف C انگلیسی دارند، انتخاب کرده‌اند. از این قوطی‌ها برای اتصال قطعات گوناگون ساختمانی استفاده می‌کنند. به عبارتی دیگر، می‌توان این گونه را نوعی قوطی پروفیل ساختمانی در نظر گرفت. ارتفاع این پروفیل از ۱۶۰ الی ۲۴۰ میلی‌متر متغیر است.

قوطی فولادی بسته: پروفیل بسته را می‌توان در اشکال هندسی بسته‌ای مانند مربع یا مستطیل یافت. این دسته نیز از کاربردهای متفاوتی برخوردار بوده و انواع گوناگونی دارند.

همچنان با ما همراه باشید تا شما را از قیمت قوطی به صورت لحظه ای مطلع سازیم. در این بخش قصد داریم برخی از رایج‌ترین انواع قوطی های بسته را به شما معرفی کنیم:

قوطی ستونی

این قوطی‌ها مربعی‌شکل بوده و در صنعت و ساختمان‌سازی به کار گرفته می‌شوند. ضخامت این دسته چیزی میان ۲ تا ۶ میلی‌متر بوده و کاربرد فراوانی در صنایع سنگین دارند. گفتنی است که این قوطی‌ها را طی فرایند شکل‌دهی به ورق فولادی سیاه تولید می‌کنند.

قوطی مبلی

این گروه را برخلاف قوطی ستونی، از ورق روغنی می‌سازند که ضخامت کمتری دارد. ضخامت این دسته از مقاطع فولادی میان ۰.۷ تا ۱.۵ میلی‌متر بوده و بسیار سبک هستند.

قیمت قوطی به صورت لحظه ای

آشنایی با کاربردهای قوطی پروفیل

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، این دسته از محصولات فولادی تنوع بالایی دارند، و به‌تبع همین موضوع از کاربرد گسترده‌ای در صنایع گوناگون برخوردارند. ازجمله کاربردهای قوطی پروفیل می‌توان به:

تولید قطعات خودروهای سنگین و سبک، تولید اسکلت فلزی سازه، ساخت نرده و حفاظ در انواع گوناگون، ساخت پایۀ میز و صندلی، تولید تابلوهای تبلیغاتی، ساخت سوله، تولید تجهیزات پزشکی و ورزشی، و... اشاره کرد.

قیمت قوطی به صورت لحظه ای

پروفیل های فولادی انواع گوناگونی دارند که یکی از پرکاربردترین آن‌ها قوطی‌ها هستند. از قوطی‌ها در صنایع متنوعی مانند خودروسازی، راه‌سازی، ساختمان‌سازی و... استفاده می‌کنند. در این صفحه به معرفی برخی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین گونه‌های این دسته از مقاطع فولادی پرداختیم و شما را با ویژگی‌ها و کاربردهایی که دارند آشنا ساختیم. به دلیل برخورداری از این تنوع بالا، خرید قوطی با حساسیت زیادی مواجه است.

یافتن قوطی پروفیل مناسب با ویژگی‌هایی که انتظار داریم، نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد؛ چرا که نمی‌توان به هر مرکز فروش آهن آلاتی اعتماد کرد. اگر شما نیز با چنین دغدغه‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کنید، دیگر نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا خبر بسیار خوبی برایتان داریم! می‌خواهیم یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین نمایندگی‌های فروش مقاطع فولادی، یعنی ثامن تجارت را به شما معرفی کنیم. شما از طریق این مرکز می‌توانید علاوه بر اطلاع از قیمت قوطی به صورت لحظه ای، از قیمت تمامی محصولات فولادی مورد نظر خود اطلاع یافته و با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.

کد خبر: ۲۳۹٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha