۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
تردد ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران
استاندار ایلام خبر داد؛

تردد ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران

ایلام- استاندار ایلام از تردد بیش از ۷۰۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی طی ۱۰ روز گذشته از مرز مهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در جلسه ستاد اربعین در مهران، با اشاره استقبال پر شور زائرین اربعین برای تردد از مرز بین امللی مهران، اظهار کرد: طی ۱۰ روز گذشته و از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نمایش حماسه بزرگ اربعین به یک زیبایی برجسته در شهر مهران تبدیل شده است،افزود: توسعه زیرساخت‌ها باعث شده تا زائران با خیال آسوده مسیر تا مرز مهران را طی کنند.

بهرام نیا افزود: مردم استان نشان دادند که ایلام پایتخت خادمان سیدالشهدا است، کل مردم در این حماسه بزرگ سهیم هستند، همه و همه موکب‌داران و خاصه مردم مهران که پذیرای انبوه جمعیت است، پای کار اربعین هستند.

استاندار ایلام گفت: اقدامات روز به روز باید ارتقا پیدا کند البته در سفر اخیر وزیر کشور به مرز مهران در گفتگو با زائران همگی از توسعه زیرساخت‌ها ابراز رضایت داشتند.

وی اضافه کرد: در مجموع ۶۴ هزار میلیارد ریال جهت توسعه زیرساخت‌های این استان که عمدتا زیرساخت‌های راه‌های اصلی منتهی به مهران بوده هزینه شده و حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال از این رقم در حوزه راه اصلی منتهی به مهران و در دولت مردمی اختصاص یافته و هزینه شده است.

کد خبر: ۲۳۹٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha