۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
دعوت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی روستایی و عشایری استان بوشهر برای نمایشگاه بزرگ تهران
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

دعوت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی روستایی و عشایری استان بوشهر برای نمایشگاه بزرگ تهران

بوشهر- امیری نژاد مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی روستایی و عشایری استان بوشهر برای حضور در نمایشگاه بزرگ در مصلای تهران دعوت کرد.

سهراب امیری‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و استانداری های کشور در نظر دارد با هدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی روستایی و عشایری، نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات روستایی و عشایری را از تاریخ 12 تا 18 مهر ماه امسال در مصلای تهران برگزار کند.

وی اضافه کرد: بدین منظور از تمامی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برتر در زمینه‌های انواع فرش، پوشاک، مصنوعات چرمی، مبلمان، صنایع غذایی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، خشکبار، ادویه‌جات، صنایع شیلات، گیاهان دارویی و زینتی، صنایع دستی، صنایع خلاق فرهنگی، گردشگری و سایر ارائه‌دهندگان خدمات مرتبط مستقر در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر و اطراف آن و یا در نواحی صنعتی دعوت می‌کند برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی IRDEXPO.IR مراجعه و یا به ادارات کل روستایی استانداری‌ها تماس برقرار کنند.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: به شرکت‌کنندگان در رویداد، تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان با نرخ 4 درصد و دوره بازپرداخت 12 ماهه و ضمانت یک فقره چک معتبر اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: محصولات ‌پرمخاطب خانگی قابل عرضه در نمایشگاه ضمن دارا بودن بسته‌بندی با دوام، زیبا و با کیفیت، امکان عرضه تجاری به میزان مورد نیاز تا پایان دوره برگزاری و با قیمت پایین‌تر محصولات در شهرهای بزرگ همراه با ارائه خدمات پس از فروش را داشته و با رعایت ملاحظات بهداشتی و دارا بودن حداقل مجوزهای سلامت لازم باشند.

کد خبر: ۲۳۹٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha