۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
۱۵۸ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی کردستان مصرف شد
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

۱۵۸ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی کردستان مصرف شد

کردستان– فعله گری، مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی استان طی اردیبهشت ماه امسال را ۱۵۷ میلیون و ۷۹۷هزار و ۷۷۲ متر مکعب بوده است.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه  بعد از شیوع کرونا مصرف انرژی در استان به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: رعایت مسائل بهداشتی و مصرف آب گرم و در نتیحه آن مصرف گاز طبیعی در این ایام افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: از اواسط فصل بهار که هوا بتدریج گرم می شود طی سنوات گذشته مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی هم کاهش می یافت ولی امسال برخلاف سال های اخیر شاهد افزایش آن هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: میزان مصرف گاز طبیعی  بدون احتساب مصرف نیروگاه سیکل ترکیبی در اردیبهشت ماه سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با افزایش یک درصدی روبرو بوده است.

فعله گری یادآور شد: مصرف اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۵۶ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۲۵۴ متر مکعب بوده که این میزان در سال ۹۹  و با احتساب افزایش مصرف به ۱۵۷ میلیون و ۷۹۷هزار و ۷۷۲  متر مکعب رسیده است .

وی گفت: در مجموع مصارف گاز طبیعی در تمام بخش ها با احتساب مصرف نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری و مقایسه آن نسبت به سال گذشته روند افزایشی  ۱۳ درصد را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اضافه کرد: با وجود شیوع کرونا در کشور قبوض مشترکین گاز طبق روال گذشته همچنان به صورت پیامکی ارسال خواهد شد و از مشترکین استان درخواست می شود نسبت به پرداخت به موقع گاز بهاء خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۳٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha