۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
۹۰ درصد مرسولات مازندران خرید و فروش اینترنتی است
مدیرکل پست مازندران:

۹۰ درصد مرسولات مازندران خرید و فروش اینترنتی است

ساری- بخشی، مدیرکل پست استان مازندران گفت: ۹۰ درصد مرسولات وارده و صادره استان اقتصادی و خرید و فروش های اینترنتی است.

محسن بخشی در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود ۷۰۰ نقطه تماس و هزار و ۱۵۰ نیرو در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: پست استان مازندران در هر ۲۴ ساعت ۳۰ هزار مرسوله را جابه جا می‌کند که ۲۰ هزار مرسوله وارد استان می‌شود و ۱۰ هزار مرسوله استان به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: کار در پست بی‌وقفه و بدون تعطیلی انجام می‌شود و ۹۰ درصد مرسولات وارده و صادره اقتصادی و خرید و فروش‌های اینترنتی است.

این مسئول با بیان اینکه استفاده از ابزارهای پست برای تعامل و رشد واحدهای صنعتی است، گفت: در استان مازندران یک میلیون و ۸۰۰ هزار بانک اطلاعاتی شهری داریم.

بخشی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۶۰۰ کوچه و معابر استان بدون تابلو و بی‌نام هستند، بر لزوم نامگذاری این معابر به نام شهدا تاکید کرد.

مدیرکل پست استان مازندران با اعلام اینکه یک میلیون و ۵۶۰ هزار بانک اطلاعاتی روستایی داریم، به خدمات پست در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: آمادگی این را داریم به کاندیداهای انتخابات در بحث تبلیغات خدمات بدهیم چراکه برای عمران و آبادانی شهر پست بسیار اثرگذار خواهد بود.

بخشی از نصب پلاک هوشمند در ۴۷ روستای مازندران خبر داد و گفت: در حوزه امنیتی، سیاسی، اجتماعی، تولیدات صنعتی، فرهنگی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۲۳۹٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha