۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
اعتبار ۴۴ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای تجهیز پایانه مرزی خسروی؛ تردد زوار اربعین تسهیل می شود
مدیر عامل بنیاد برکت مطرح کرد

اعتبار ۴۴ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای تجهیز پایانه مرزی خسروی؛ تردد زوار اربعین تسهیل می شود

ترکمانه مدیر عامل بنیاد برکت از تمهیدات گسترده این بنیاد از جمله تخصیص ۴۴ میلیارد تومان برای تجهیز زیرساخت های پایانه مرزی خسروی به منظور تسهیل تردد زائران اربعین خبر داد.

به گزارش بازار؛ محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه در سال جاری در مرز خسروی تمهیدات گسترده‌ ای درباره ایجاد زیر ساخت‌ های مناسب از جمله احداث سوله برای راه اندازی آشپزخانه، خوابگاه و ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفته است، بیان داشت: با توجه به ضرورت خدمات‌ رسانی به زوار معزز، تعمیر و بازسازی مسجد جامع قصر شیرین در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل بنیاد برکت افزود: سوله‌ ای با کاربری حسینیه، آشپزخانه و خوابگاه برای زائران اربعین با زیربنای ۱۲۵۰ متر مربع در مرز خسروی ساخته شده است. در عین حال ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۷ ایستگاه برای خدمت‌ رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر شهر خسروی تا پایانه مرزی عملیاتی شده است.

همچنین ترکمانه از احداث ۲.۵ کیلومتر جاده به منظور تسهیل دسترسی کامیون‌ ها به پایانه مرز خسروی و روان‌ سازی تردد زوار اربعین خبر داد و تاکید کرد: برای ایجاد این زیر ساخت‌ ها در پایانه مرزی خسروی به منظور خدمات‌ رسانی بهتر به زائران، از سوی بنیاد برکت اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

کد خبر: ۲۳۹٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha