۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
واحد تولیدی سرجین بافت زنجان برای یک‌هزار نفر شغل ایجاد می‌کند
رئیس سازمان صمت زنجان:

واحد تولیدی سرجین بافت زنجان برای یک‌هزار نفر شغل ایجاد می‌کند

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه واحد تولیدی سرجین بافت یکی از واحدهای نساجی بزرگ استان است، گفت: با راه اندازی این واحد برای یک‌هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه امسال ۱۲ طرح صنعتی در زنجان برای سال جهش تولید مصوب شده است، گفت: تا پایان سال جهش تولید این طرح‌ها به بهره برداری می رسد.

وی تکمیل طرح توسعه اطلس جین، راه اندازی طرح صنعتی تولیدی سیوان، راه اندازی طرح صنعتی پدیده شیمی قرن، نورد فولادکاران افق، ذوب آهن نگین کاسپین و تکمیل طرح جهان نمو را از طرح های صنعتی مصوب استان در سال جهش تولید اعلام کرد و یاد آور شد: طرح صنعتی سپهر پلاستیک و طرح تولید پدیده شیمی غرب  هم در سالجاری توسعه می یابند و برای بیش از ۲۱۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه واحد فولاد البرز ناب آرش یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی در دست اجرا است، ابراز داشت: با تکمیل این واحد تولیدی برای ۹۰۰ نفر در استان  اشتغال فراهم می شود.

فغفوری، گفت: تکمیل زنجیره صنایع برق و الکترونیک و توسعه تولید مقوای دوبلکس و کاغذ چاپ و تحریر از جمله طرح های مهم استان در سال جهش تولید است.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی سرجین بافت یکی از واحدهای نساجی بزرگ زنجان است، تصریح کرد: با راه اندازی این واحدبرای یک‌هزار نفر در استان شغل ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صمت زنجان، تاکید کرد: در سال جاری با راه اندازی و طرح توسعه این واحدهای تولیدی برای بیش از سه هزار نفر در استان اشتغال ایجاد می شود.

کد خبر: ۲۳٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha