۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
زنجان جزو استان‌های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکن ملی است
استاندار زنجان:

زنجان جزو استان‌های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکن ملی است

زنجان- استاندار زنجان گفت: زنجان جزو استان‌های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکونی در قالب‌های نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده و واحدهای روستایی است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، محسن افشارچی اظهار کرد: مسکن یکی از سیاست‌های مهم دولت به‌شمار می‌رود و در استان زنجان نیز همه تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا نهضت ملی مسکن را به پیش‌ ببریم.

وی وضعیت پیشرفت مسکن در استان زنجان را خوب و پیشرو ارزیابی کرد و گفت: همواره نیازها و درخواست‌های استانی برای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های مسکن ملی مورد بررسی قرار گرفته است.

استاندار زنجان عنوان کرد: مجموع واحدهایی که امروز افتتاح می‌شود حدود ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی است که شامل نهضت ملی مسکن، منازل روستایی، خودمالکی و واحدهای بافت فرسوده شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش وام مسکن از جمله کارهای خوبی است که در این حوزه صورت گرفته، تصریح کرد: باید این نوید را بدهیم که سود وام‌های تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

افشارچی با بیان اینکه زنجان در تأمین زمین و ساخت مسکن‌های ملی جزو استان‌های پیشرو است، خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده نیز تعدادی از واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کد خبر: ۲۳۹٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha