۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
۴+۱ راه خرید ارزان اقلام سوپرمارکتی با تخفیف اسنپ اکسپرس

۴+۱ راه خرید ارزان اقلام سوپرمارکتی با تخفیف اسنپ اکسپرس

گران شدن اقلام مصرفی سوپرمارکتی و کالاهای روزمره افراد را به دنبال راهی برای کاهش هزینه های خود وا داشته است.

به گزارش بازار، گران شدن اقلام مصرفی سوپرمارکتی و کالاهای روزمره افراد را به دنبال راهی برای کاهش هزینه های خود وا داشته است. اگر به دنبال خرید ارزان هستید، کد تخفیف اسنپ اکسپرس و دیگر راه های خرید به صرفه را مد نظر قرار دهید.

اسنپ اکسپرس یکی از معروف ترین سوپر مارکت های اینترنتی ایران است که شاید تجربه استفاده از آن را داشته باشید. با توجه به همیشگی بودن خرید های سوپرمارکتی و روزمره بد نیست که راهکار هایی را برای کاهش هزینه این خرید ها بلد باشید. اگر قصد دارید کالا های مصرفی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید، این مطلب را از دست ندهید تا بتوانید این خرید ها را با بیشترین تخفیف و کمترین قیمت انجام دهید. در ادامه، به صرفه ترین راه ها برای خرید اقلام سوپر مارکتی به ویژه با کد تخفیف اسنپ اکسپرس را بررسی می کنیم.

خرید ارزان با تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس

در سوپر مارکت اینترنتی اسنپ اکسپرس، نارنجی رنگ تخفیف است. تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس از جمله پیشنهاد های منحصر به فردی است که هیچ جای دیگری پیدا کنید. در کمپین نارنجی اکسپرس می توانید همه چیز را با تخفیف بخرید. تخفیف هایی که به ۷۰ درصد هم می رسند. یکی از اولین چیز هایی که با باز کردن اپلیکیشن اسنپ اکسپرس به چشم می خورد، همین تخفیفات است. تخفیف نارنجی در واقع بخشی با قیمت های ویژه است که روزانه در حال تغییر است. در این قسمت کالا های متنوعی را می بینید که همگی با قیمتی کمتر از قیمت های بازار به فروش گذاشته شده اند. دلیل این کاهش قیمت هم مشکل دار بودن اجناس یا کم بودن تاریخ انقضا و موارد این چنینی نیست. این تخفیف ها صرفاً برای جلب رضایت کاربران این سوپرمارکت آنلاین در نظر گرفته شده اند.

اگر بپرسید چه اقلامی را می توان از این طرح خرید کرد، باید گفت همه چیز. با توجه به اینکه آیتم های موجود در این بخش به صورت مداوم تغییر می کنند، شما می توانید همه نوع کالایی از گوشت و مرغ گرفته تا نوشیدنی، خوار و بار، وسایل بهداشتی و حتی شوینده ها را هم با تخفیف خریداری کنید. این تخفیف ها بر اساس کالا های موجود در فروشگاه های اطراف شما نشان داده می شوند و می توانید آن ها را به تفکیک فروشگاه هم مشاهده کنید.

در سوپر مارکت اسنپ اکسپرس، یکجا بخر ارزان ببر

یکی دیگر از روش های تخفیف گرفتن از اسنپ اکسپرس، بخش خرید به صرفه است. همانطور که از اسم آن مشخص است، قیمت کالاهایی که از این قسمت می خرید ارزان بوده و به صرفه تر از حالت عادی می شوند. در این قسمت هم تنوع اقلام موجود زیاد است و می توانید هر چیزی از ظروف یک بار مصرف گرفته تا خوراکی و نوشیدنی را سفارش دهید. یکی از تفاوت های این قسمت با بخش تخفیف نارنجی در کمتر بودن میزان تخفیف است که از ۳ تا ۳۰ درصد را شامل می شود. البته، ترتیب چینش کالا ها از تخفیف زیاد به کم است تا به راحتی بتوانید اقلامی را خریداری کنید که تخفیف بیشتری دارند.

تفاوت دیگری که این قسمت با سایر بخش های تخفیف دار اکسپرس دارد، در وجود پک های مختلف و امکان خرید چندتایی است. در قسمت خرید به صرفه برخی اقلام خوراکی یا بهداشتی مرتبط با یکدیگر به صورت یک باندل با قیمت ویژه فروخته می شوند. برخی پیشنهاد های دیگر هم به علت افزایش تعداد شامل تخفیف و کاهش قیمت شده اند. برای مثال، می توانید به جای یک بطری دلستر، یک بسته شش تایی از آن را با ۳۰% تخفیف خریداری کنید.

مزه آخر هفته با تخفیف اسنپ اکسپرس بیشتر میچسبه

خیلی از خرید های سوپرمارکتی افراد شامل تنقلات و هله هوله های مختلف می شود. حتی شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که برای خرید چیز دیگری به مغازه می روید؛ اما وسوسه خرید چیپس و پفک باعث می شود آن ها را هم به سبد خود اضافه کنید. اگر اهل تنقلات هستید یا می خواهید موقع تماشای فیلم، فوتبال و ... خوراکی داشته باشید، تخفیف سوپرمارکت اسنپ اکسپرس در طرح مزه آخر هفته ها برای شما مناسب است. در این قسمت، کالا هایی مانند انواع نوشابه و دلستر، چیپس و پفک، کرانچی، پفیلا، نوشابه انرژی زا، سوسیس و کالباس و ... از برند های مختلف و در طعم های متنوع  با تخفیف ویژه قابل سفارش اند.

تخفیف برند های منتخب اسنپ اکسپرس

برندهای مختلفی از خوراکی ها یا دیگر اقلام سوپرمارکتی وجود دارد. از این میان همیشه برخی از برندها کیفیت یا اعتبار بیشتری دارند. بسیاری مواقع هم ممکن است برندی را با یک محصول خاص و معروف آن بشناسید. برای مثال، دوغ آبعلی معروف ترین کالای شرکت زمزم است. در قسمت منتخب برند اسنپ اکسپرس می توانید برخی محصولات پرطرفدار از برند های برتر چی توز، سن ایچ، کاله، غنچه، دبش، گلستان، کوکاکولا، پپسی و... را با قیمت کمتری تهیه کنید. این اجناس تخفیف های متنوعی داشته و مطمئناً محصول مورد علاقه شما نیز در آن میان پیدا می شود.

با کد تخفیف اسنپ اکسپرس همیشه ارزان خرید کنید

تا اینجا سه روش مختلف برای خرید با تخفیف از اسنپ اکسپرس بیان شد. اگر دقت کرده باشید یک ویژگی مشترک میان هر سه روش، محدودیت های آن ها بود. برای بهره بردن از این تخفیف ها یا زمان محدودی دارید یا فقط کالا های خاصی را شامل می شود. به همین دلیل است که روش چهارم بهترین شیوه خرید ارزان و با تخفیف از سوپر مارکت اسنپ اکسپرس به شمار می آید. با این شیوه شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت و می توانید همیشه و همه جا تخفیف بگیرید. فرقی ندارد بخواهید چه محصولی بخرید یا کدام فروشنده را برای سفارش خود انتخاب کنید. در هر حال، کد تخفیف اسنپ اکسپرس هم در سفارش اول و هم در خریدهای دوم و سفارش های بعدی غیر اول این امکان را به شما می دهد که خریدی به صرفه را تجربه کنید.

با کد تخفیف اسنپ اکسپرس همیشه ارزان خرید کنید

کد تخفیف سوپر مارکت اسنپ اکسپرس محدودیت های شما برای خرید ارزان و به صرفه را از میان بر می دارد؛ به این دلیل که انواع مختلفی دارد. بدیهی است که یک فروشگاه یا سوپرمارکت اینترنتی مانند اسنپ اکسپرس نمی تواند روی همه اجناس خود یک میزان تخفیف بگذارید. دلیل این موضوع نیز این است که هم حاشیه سود محصولات با یکدیگر متفاوت است و هم فروشندگان مختلفی که در این اپلیکیشن حضور دارند، شرایط یکسانی برای ارائه تخفیف ندارند. در نتیجه، کد تخفیف اسنپ اکسپرس به چندین شکل مختلف و با شرایط متنوع ارائه می شود تا هم شما راحت تر بتوانید خرید با تخفیف را تجربه کنید و هم فروشنده ها بتوانند درآمد خود را راحت تر مدیریت کنند.

برخی از انواع پرمصرف کد تخفیف های اسنپ اکسپرس

برای مثال، اگر بخواهید برای اولین بار از این اپ خرید کنید کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس هزینه های شما را کاهش می دهد. از طرفی، هر کدام از دسته بندی های این سوپرمارکت از پروتئین گرفته تا میوه و سبزی کد تخفیف و پیشنهاد تخفیف دار مخصوص به خود را دارند. موارد دیگری مانند کد تخفیف ارسال رایگان، کد غیر اول یا حراج های مناسبتی هم وجود دارد که هر کدام به نحوی باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند. در ادامه، برخی از پر مصرف ترین کدهای تخفیف اسنپ اکسپرس را بررسی می کنیم.

کد تخفیف دوم اسنپ اکسپرس خرید غیراول

کد: B۲BOFCH۱۵ 

بسیاری از فروشگاه ها، برای کاربران جدید خود کوپن هایی را تحت عنوان خرید اول ارائه می کنند. یکی از برتری های اسنپ اکسپرس این است که مشتریان دارای خرید قبلی را فراموش نمی کند. کد تخفیف خرید دوم سوپرمارکت اسنپ اکسپرس ویژه کاربرانی است که قبلاً یک مرتبه از این سوپرمارکت اینترنتی خرید داشته اند. دقت داشته باشید که این کد عمومی بوده و با اعمال آن ۱۵ هزار تومان از مبلغ نهایی سفارش شما بدون هیچ پیش شرطی کم می شود.

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی اسنپ اکسپرس

کد: SHIR

کد تخفیف اسنپ اکسپرس ۵۰ هزار تومانی برای شهر های مختلفی مانند اصفهان، مشهد و ... قابل استفاده است. کاربران اکسپرس در این شهرها می توانند برای اولین سفارش خود که بالای ۱۰۰ هزارتومان باشد این کد را به کار ببرد. دقت کنید که حداقل سفارش در شهر های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد؛ اما میزان تخفیف در همه جا مبلغ ثابت و برابر ۵۰ هزار تومان است.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس ۱۵ هزار تومانی ویژه کاربران بانک ملت

همکاری سوپرمارکت اینترنتی اسنپ اکسپرس و بانک ملت باعث به وجود آمدن یکی از جذاب ترین تخفیفات آن شده است. کد تخفیف ۱۵ هزار تومانی اسنپ اکسپرس ویژه مشتریان بانک ملت بوده و تا ۶ بار معتبر است. این کد یک بار مصرف را می توانید روی هر سفارش بالای ۳۰ هزار تومان اعمال کنید. برای گرفتن این نوع کوپن باید در اپلیکیشن بانک ملت عضو شوید و با صرف امتیاز خود (۱۰۰ کارشا) کدتخفیف را دریافت کنید. البته، جمع آوری امتیاز کارشا با توجه به زمانبر بودن فرآیند آن برای بسیاری از کاربران توجیهی ندارد و به حق، از خیر چنین تخفیفی عبوری می کنند.

عنوان

کد تخفیف

شرایط استفاده

کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید اول

EXPRESS۴۰

۴۰ هزار تومان برای خرید بالای ۸۰

کد تخفیف دوم اسنپ اکسپرس

B۲BOFCH۱۵ 

۱۵ هزار تومان بدون حداقل

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی اسنپ اکسپرس

SHIR

برای سفارش بالای ۱۰۰ هزار تومان

کد تخفیف اسنپ اکسپرس ۱۵ هزار تومانی

یک بار مصرف

ویژه کاربران بانک ملت با خرج ۱۰۰ کارشا

بیشترین کد تخفیف اسنپ اکسپرس اول و غیر اول

یک بار مصرف

کاملا رایگان با مراجعه به کانال تخفیف

چطور بیشترین کد تخفیف اسنپ اکسپرس را رایگان بگیریم؟

همانطور که گفته شد راه های مختلفی برای تخفیف گرفتن از اسنپ اکسپرس وجود دارد؛ اما برای اینکه بتوانید بیشترین بهره را از این فرصت ها ببرید باید گوش به زنگ باشید. اول از هر چیز در نظر داشته باشید که تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس با اینکه به ۷۰% هم می رسد؛ اما محدودیت های زیادی دارد و همیشه نمی توانید کالای مد نظرتان را در آن پیدا کنید. به طور کلی، استفاده از کدتخفیف بهترین و مطمئن ترین روشی است که همیشه می توان برای خرید ارزان روی آن حساب کرد. برای اینکه به بیشترین کد تخفیف اسنپ اکسپرس و سایر فروشگاه ها و سوپر مارکت های آنلاین بدون پرداخت هزینه و کاملا رایگان دسترسی داشته باشید به کانال تخفیف سر بزنید. در این سایت از اولین نفراتی خواهید بود که از انتشار کد تخفیف های جدید عمومی و یک بار مصرف هر فروشگاهی یا برگزاری حراج و جشنواره های مختلف آنها، سریعا باخبر می شوید. به همین راحتی هزینه خریدتان از سوپر مارکت اسنپ اکسپرس و سایر کسب و کارهای اینترنتی را کاهش دهید. برای دسترسی ساده تر به کوپن ها نیز می توانید اپلیکیشن کانال تخفیف را دانلود و نصب کنید.

دیجی کالا جت، رقیب تازه وارد و قدر اسنپ اکسپرس

دیجی کالا جت، رقیب تازه وارد و قدر اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس شاید یکی از بهترین پلتفرم های خرید آنلاین کالا های مصرفی باشد؛ اما به عنوان یک سوپرمارکت اینترنتی بی رقیب نیست. از دیگر فروشگاه های موفق در این زمینه می توان دیجی کالا جت را نام برد. همانطور که از نام آن مشخص است، این سوپر مارکت آنلاین، متعلق به تیم دیجیکالا بوده و با هدف افزایش سرعت و سهولت سفارش اینترنتی محصولات تند مصرف آغاز به کار نمود. ویژگی های مشابه بسیاری بین این دو پلتفرم وجود دارد که مقایسه و انتخاب از میان آن ها را سخت می کند. پشتوانه قوی هر دو مجموعه، سابقه آن ها در فروش آنلاین و قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهند باعث شده رقابت تنگاتنگی میان این دو سامانه شکل بگیرد تا هر کدام بتوانند خودشان را به عنوان بهترین سوپرمارکت اینترنتی معرفی کنند.

از مزیت های مشترک بین اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت می توان به سرعت بالای ارسال سفارشات، تنوع بالای اجناس، حمایت از مغازه ها و فروشگاه های محلی، ضمانت خرید و ناوگان اختصاصی اشاره کرد. رابط کاربری و نحوه استفاده از هر دو اپلیکیشن هم بسیار ساده بوده و برای همه افراد امکان پذیر است. البته، در نظر داشته باشید که محدوده خدمات رسانی جت هنوز کمتر از اسنپ اکسپرس و فقط محدود به تهران است. از دیگر مزیت های دیجی کالا جت می توان به کد تخفیف های آن اشاره کرد. این فروشگاه هم سعی داشته با ارائه تخفیفات یا ایجاد کمپین های متنوع رضایت کاربران خود را جلب کند. کد تخفیف دیجی جت یکی از مهم ترین مزیت های این سوپرمارکت است که خرید ارزان را امکان پذیر می کند. تنوع بالای این کدهای تخفیف هم سبب می شود کاربران بتوانند برای خرید هر نوع کالایی تخفیف بگیرید. از جمله کد تخفیف های دیجیکالا جت می توان به تخفیف پت شاپ، شیرینی، نان، میوه، پروتئین، اجناس سوپرمارکتی در اولین سفارش یا بدون محدودیت خرید اول اشاره کرد. مبلغ و درصد این تخفیف ها به ویژه برای سفارش های اول به اندازه ای هست که باعث شود خریدی به صرفه تر از همیشه را تجربه کنید.

کد خبر: ۲۳۹٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha