۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
۳۰۴ واحد مسکن ملی در زنجان تحویل متقاضیان می‌شود
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره):

۳۰۴ واحد مسکن ملی در زنجان تحویل متقاضیان می‌شود

زنجان- سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: ۳۰۴ واحد از پروژه ۸۶۶ واحدی زنجان تا پایان مهرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و مابقی سایت هر سه ماه یک بار تا اسفندماه واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عارف نوروزی، ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های نهصت ملی مسکن زنجان در جمع خبرنگاران گفت: ۳۰۴ واحد از پروژه ۸۶۶ واحدی زنجان تا پایان مهرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و مابقی سایت هر سه ماه یک بار تا اسفندماه واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: کار ساخت و تحویل به تدریج انجام و زون‌های دیگر از اسفندماه آغاز و تا خرداد ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه سایت‌های مختلف درصد پیشرفت‌های متفاوتی دارند، ابراز کرد: مجموع سایت در دو قالب پنج طبقه (چهار طبقه روی پیلوت) است که به شکل واحدهای دو خواب تک خواب و سه خواب طراحی شده است.

وی افزود: به طور متوسط ۹۰ درصد واحدها دو خواب هستند و واحدها در مساحت ۹۰ تا ۹۵ مترمربع است و مجموعا هشت هزار واحد برای مسکن ملی در استان زنجان در دست احداث داریم.

نوروزی ادامه داد: موضوع اصلی در ساخت مسکن‌های تأمین زیرساخت‌ها است و شبکه آب و گاز را در این زون اجرا کردیم، فاضلاب را هم تکمیل می‌کنیم اما مشکل اصلی در سایت، تأمین زیرساخت و خدمات روبنایی است و اگر تأمین شود مشکلی نداریم.

وی افزود: احداث چهار مدرسه را به مناقصه گذاشتیم و پاسگاه، مرکز آتش‌نشانی، مراکز اداری و پارک‌ها در این محدوده‌ها پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۲۳۹٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha