۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
۱۶ حلقه چاه جدید آب در استان سمنان حفر شد
مدیرعامل آب‌ و فاضلاب سمنان در گفتگو با بازار:

۱۶ حلقه چاه جدید آب در استان سمنان حفر شد

سمنان- طاهری، مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان سمنان، گفت: از دهه فجر سال ۱۴۰۱ تا ابتدای هفته دولت امسال ۱۶ حلقه چاه جدید در مجموع شهرها و روستاهای استان حفر شده است.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از دهه فجر سال قبل تا هفته دولت سال جاری حفر ۱۶ حلقه چاه جدید و تجهیز چاه های موجود در استان سمنان صورت گرفته است، تاکید کرد: ارتقای آبرسانی به ویژه در حوزه شرب، هدف از اجرای این طرح ها بوده است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور هفت کیلومتر شبکه آبرسانی و توسعه شبکه آب نهضت ملی مسکن در استان اجرایی شده است، افزود: تلاش شده تا مشکل آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در استان حل شود.

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان سمنان بیان کرد: از دهه فجر سال ۱۴۰۱ تا هفته دولت سال جاری تعداد ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومان تکمیل شده که طی ایام هفته جاری و پیش رو، با ضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهند رسید.

طاهری با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور همچنین ۶۵ کیلومتر و ۳۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهری و هشت کیلومتر و ۳۵ متر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در سمنان، دامغان، شاهرود، شهمیرزاد، مهدی‌شهر، درجزین، کلاته‌رودبار و حسین‌آباد کالپوش انجام شده است.

وی با بیان اینکه از دهه فجر سال قبل تا هفته دولت امسال همچنین ۵۶ کیلومتر خطوط انتقال آب و آب‌رسانی در ۵۲ روستا با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی سپاه استان سمنان ایجاد شده است، گفت:اهداف تمام این طرح ها ارتقای آبرسانی کیفی و کمی به مردم بوده است.

مدیرعامل آبفای استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی استان در بخش آبرسانی ۷۲ میلیارد تومان اعتبار داشته است، گفت: این طرح ها پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد داشته و بسیاری شان آماده بهره برداری هستند.

طاهری با بیان اینکه در بازه زمانی دهه فجر تا هفته دولت همچنین دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب به مخزن ذخیره آب شرب شهری افزوده شده است، گفت: کلنگ زنی ۱۰ پروژه با اعتباری برابر ۴۵ میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در استان سمنان صورت می‌گیرد.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سندیانی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      دست شما درد نکنه که برای تامین آب شرب مردم چاه آب حفر می کنید.یادتون باشه فقط درسطح شهر سمنان بیش از 12000دستگاه تصفیه آب پر مصرف وجود داره که روزانه چندین تانکر آب شرب دور ریز داره و آنرا داخل چاههای حفر شده میکنند. این در شرایطی است که دستگاه تصفیه آب بدون پساب در سمنان بیخ گوشتان اختراع شده و شما دنبال پروژه‌ها هستید