۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
پایانه برکت از فردا آماده خدمات‌دهی به زائران اربعین است
استاندار ایلام:

پایانه برکت از فردا آماده خدمات‌دهی به زائران اربعین است

استاندار ایلام با بیان اینکه زیرساخت‌ها در پایانه برکت قابل قیاس با سال گذشته نیست، گفت: این پایانه از فردا(پنجشنبه) آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش بازار، حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در جریان بازدید از پایانه برکت، اظهار کرد: زیرساخت‌ها در پایانه برکت قابل قیاس با سال گذشته نیست و امسال ایجاد سایبان، محل استراحت رانندگان و آسفالت محورهای اصلی این پایانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمرکز اصلی این پایانه برای ارائه خدمات به زوار برگشتی است، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی این پایانه برای زائران، استقرار آب‌سردکن با توجه به گرمای هوا است که تمهیدات لازم در این رابطه اندیشیده شده است.

بهرام‌نیا افزود: نمازخانه پایانه برکت نیز به منظور اقامه نماز جماعت نیز آماده شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته استاندار ایلام، پایانه برکت از فردا آماده خدمات دهی به زوار است.

بهرام نیا همچنین در دیدار با حجت الاسلام سید عبدالله امینی، امام جمعه مهران، با بیان اینکه عشق و ارادت مردم استان در خدمات رسانی به زائران اربعین زبانزد است، اظهار کرد: مردم شهرستان مهران همه ساله بعنوان میزبان اصلی، توفیق خدمتگزاری به زوار را دارند و امروز این شهرستان به قدمگاه زائران و شاهراه اربعین تبدیل شده است.

وی یادآور شد: امروز به برکت اربعین زیرساخت‌های مواصلاتی به مهران در حال تکمیل شدن است و برای سال آینده از محور ورودی به استان و از سمت شباب تا مهران چهارخطه می‌شود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار، اربعین را نمایش اقتدار مسلمین دانست و گفت: زیارت اربعین و تشرف به بارگاه امام حسین(ع) از ویژگی‌های شیعیان است.

حجت الاسلام امینی با تأکید بر لزوم معرفت افزایی و فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: این فرصت بزرگ موهبتی الهی است که خداوند اراده فرموده تا نشان دهد که کشتی نجات امام حسین (ع) با سرعت بیشتری به‏ سوی ساحل نجات حرکت می‏کند.

کد خبر: ۲۳۹٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha