۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
ریزش سنگین جفت ارز یورو به دلار| دلیل ریزش چه بود؟
تحلیل بازار فارکس؛

ریزش سنگین جفت ارز یورو به دلار| دلیل ریزش چه بود؟

در پی انتشار آمار اقتصادی اتحادیه اروپا و صنعتی ترین کشور آن یعنی آلمان، جفت ارز یورو به دلار به پایینترین سطح خود از اواسط ماه ژوئن به این سو تنزل یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، در پی انتشار آمار اقتصادی اتحادیه اروپا و صنعتی ترین کشور آن یعنی آلمان، جفت ارز یورو به دلار به پایینترین سطح خود از اواسط ماه ژوئن به این سو تنزل یافت.

بر اساس این گزارش، جفت ارز یورو به دلار طی ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه به زیر ۱.۰۸۵۰ رسید که دلیل آن، افزایش تورم و شاخص خرید مدیران (PMI) در اروپا و آلمان اعلام شده است.

شاخص PMI بخش خدمات در آلمان صبح امروز به زیر ۵۰ سقوط کرده که پایینترین میزان از ابتدای سال جاری تا ماه آگوست محسوب می شود. با اینحال، این شاخص برای بخش تولیدی بین ۳۸ الی ۳۹ قرار دارد که نشانگر کاهش کشش بازار است.

ریزش سنگین جفت ارز یورو به دلار| دلیل ریزش چه بود؟

در حال حاضر، اندیکاتور RSI عدد زیر ۳۰ را نشان می دهد که نشان دهده قرار داشتن در محدوده فشار فروش بیش از حد است. در حال حاضر، مهمترین حمایت این جفت ارز روی ۱.۰۸۰۰ قرار دارد که در صورت ریزش نرخ به زیر این محدوده، باید منتظر رسیدن به ۱.۰۷۶۰ و ۱.۰۷۴ باشیم.

اما در صورت بازگشت نرخ از نقطه فعلی، نخستین مقاومت پیش رو در نقطه ۱.۰۸۴ قرار خواهد داشت و در صورت عبور نرخ از این محدوده، مقاوت بعدی روی نقطه ۱.۰۸۷ (SMA۵۰) خواهد بود.

کد خبر: ۲۳۸٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha