۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
۱۱۶ میلیارد تومان پروژه مخابرات در استان سمنان افتتاح می شود 
مدیر مخابرات منطقه سمنان:

۱۱۶ میلیارد تومان پروژه مخابرات در استان سمنان افتتاح می شود 

سمنان- مدیر مخابرات منطقه سمنان از بهره برداری ۲۴۹ پروژه با اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار در حوزه مخابرات و زیرساخت های ارتباطی استان طی هفته دولات خبر داد. 

به گزارش خبرنگار بازار، مجید داریی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به مناسبت هفته دولت، ضمن اشاره به طرح های قابل افتتاح در این ایام، بیان کرد: در این ایام و با حضور مسئولان استانی و کشوری، ۲۴۹ پروژه حوزه مخابرات، ارتباطات سیار و اینترنت در استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای این طرح ها ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: به لحاظ کیفی و اعتبارات، شاهد رشد چشم گیری در پروژه های هفته دولت ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن هستیم.

مدیر مخابرات سمنان با بیان اینکه بهره برداری از ۶۸ طرح در بخش فیبرنوری و واگذاری FTTH یکی از مهمترین طرح ها و برنامه های این شرکت طی هفته دولت در سال جاری است، گفت: مرکز تلفن کافوی نوری POTS در سمنان طی هفته دولت افتتاح می شود.

دارایی توسعه فیبر نوری تسهیل در ارتباطات و انتقال داده را از جمله محورهای اجرای طرح های هفته دولت سال جاری در استان سمنان دانست و تاکید کرد: سه طرح در بخش دیتا با هدف توسعه، ظرفیت‌سازی، بهبود زیرساخت دیتا نیز در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت سرویس دهی ارتباطات مهمترین محور و هدف از این طرح است، گفت: ۲۱ طرح در حوزه پاور و تغذیه نیرو زیرساخت های مخابراتی طی هفته دولت در استان افتتاح می شود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان تأمین برق پایدار و بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه ارتباطات سیار را از جمله محور های این طرح دانست و گفت: بعد از افتتاح طرح های هفته دولت شاهد ارتقای خدمت رسانی در مخابرات خواهیم بود.

دارایی درباره دیگر طرح های مهم قابل بهره برداری طی هفته دولت در استان سمنان گفت: ۱۲۰ طرح در راستای بهسازی و نوسازی حوضچه‌های مخابراتی نیز آماده بهره برداری طی هفته دولت در استان سمنان هستند.

کد خبر: ۲۳۸٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha