۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
عمده خرابی‌های آزادراه زنجان_قزوین طی ۲ ماه آینده رفع می‌شود
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

عمده خرابی‌های آزادراه زنجان_قزوین طی ۲ ماه آینده رفع می‌شود

زنجان-مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: عمده خرابی‌های آزادراه زنجان_قزوین طی ۲ ماه آینده رفع می‌شود.

به ګزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان ُُجعفر قزوینیان روز دوشنبه با اشاره به انجام لکه‌گیری و روکش آسفالت استان در حوزه راه‌های آزادراهی، اصلی، فرعی و روستایی گفت: هم اکنون که در فصل عمرانی قرار داریم، همکاران این اداره با کمک مشاوران و پیمانکاران، مشغول انجام وظیفه بوده و در نقاط مختلف استان در حال روکش آسفالت هستند.

وی ادامه داد: ۲ اکیپ در شهرستان خدابنده و اکیپ‌های متعدد در شهرستان ایجرود، خرمدره و سلطانیه مستقرند و امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا پایان فصل کاری، بتوانیم حداکثر خدمات را در جاده‌های استان ارائه دهیم.

قزوینیان با اشاره به مهمترین پروژه روکش آسفالت در آزادراه زنجان_قزوین، ادامه داد: سه اکیپ مستقل با دو کارخانه آسفالت و اکیپ‌های مستقل آسفالت‌تراش در باند شمالی و جنوبی مشغول فعالیت هستند و در چندماه اخیر، حدود ۵۰ کیلومتر از مسیر آزادراهی زنجان_ قزوین لکه‌گیری اساسی، روکش، پاکسازی و آسفالت‌تراشی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امیدواریم در دو ماه آینده، عمده خرابی آزادراه که مشکلاتی برای مردم و کاربران ایجاد کرده بود را بتوانیم مرتفع کنیم و در پایان فصل کاری، رضایت‌مندی نسبی در این منطقه که جاده شریانی مهمی محسوب می‌شود، داشته باشیم.

هادی نظری، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در مورد حجم کار انجام گرفته در جاده‌های استان، گفت: در محور آزادراه زنجان_قزوین از ابتدای سال تاکنون ۵۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت انجام گرفته و در کل راه‌های سطح استان، ۱۵۰ هزار تن آسفالت تولید و مصرف شده است.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha