۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
سفرهای اربعین تپسی معاف از کمیسیون

سفرهای اربعین تپسی معاف از کمیسیون

­مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی تپسی گفت: امکان انجام سفرهای بین شهری به مقاصد شهرهای مرزی برای مراسم اربعین از طریق این شرکت فراهم شده است.

به گزارش بازار، میلاد منشی پور گفت: هم‌وطنان برای انجام این سفرها نیاز به به‌روزرسانی نرم افزار این شرکت تاکسی اینترنتی ندارند و تنها لازم است در نرم افزار تپسی، گزینه «سفرهای بین شهری» را انتخاب و بعد از ثبت مبدا و مقصد، درخواست سفر خود را ثبت کنند.

منشی پور گفت: با توجه به متفاوت بودن مسافت سفر از مبداهای متفاوت، امکان اعلام دقیق حداقل قیمت برای هر مسافر نیست، اما چنانچه سه مسافر از تهران در یک سفر تپسی با هم به سمت مرز مهران همراه شوند، حداقل قیمت برای هرکدام حدود ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیر عامل تپسی افزود: برای تسهیل انجام این سفرها برای کاربران، سفر به یکی از مرزهای ۶ گانه شامل ۲۰ درصد تخفیف می‌شود که هر کاربر، یک بار برای رفت و یک بار برای برگشت می‌تواند از این تخفیف استفاده کند.

منشی پور گفت: برای کاربران راننده نیز این سفرها معاف از کمیسیون است و تپسی از این سفرها، چه برای رفت و چه برای برگشت، کمیسیونی از محل درآمد راننده دریافت نخواهد کرد.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha