۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
تسهیل دسترسی ایثارگران به خدمات بانک دی
مدیر عامل بانک دی اعلام کرد

تسهیل دسترسی ایثارگران به خدمات بانک دی

قیطاسی، مدیر عامل بانک دی از تسهیل دسترسی ایثارگران به خدمات بانکی این بانک خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا قیطاسی به تشریح فعالیت‌ها و خدمات این بانک به جامعه ایثارگری پرداخت و گفت: از آنجایی که جامعه هدف بنیاد شهید حقوق خود را از بانک دی دریافت می‌کنند و تامین مالی از طریق این بانک راحت‌تر است، میان بانک دی و اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید، تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه تسهیلات منعقد شد.

به گفته قیطاسی، بر این اساس سهمیه تسهیلات در ابتدای هر سال مشخص و به بنیاد شهید اعلام می‌شود و برای ارائه این تسهیلات نیز شرایط مناسبی در نظر گرفته می‌شود تا متقاضیان بتوانند به آسانی به این تسهیلات دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل بانک دی در ادامه گفت: از پارسال در بانک دی تفاهم نامه‌هایی با بنیاد شهید منعقد شد و بر این اساس مقرر شد تا برای ایثارگران و جامعه هدف بنیاد که در سامانه «ایثار من» ثبت درخواست تسهیلات خرد می‌نمایند، ابتدا درخواست‌ها به تایید بنیاد شهید رسیده و پس از آن به بانک دی معرفی نامه بصورت سیستمی ارسال می‌شود و تکمیل پرونده از شعب این بانک انجام می‌گیرد.

مدیر عامل بانک دی بیان کرد: اگر ایثارگران حقوق‌بگیر بانک دی باشند و یا اینکه حقوق خود را از سایر نهادها و وزارتخانه‌ها دریافت کنند درصورت ارائه گواهی کسر از حقوق از سازمان خود می‌تواند برای تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن، تسهیلات دریافت کند.

مدیر عامل بانک دی همچنین گفت: هر یک از اعضای جامعه هدف اگر متقاضی دریافت تسهیلات با مبلغ بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشند، برای مازاد آن نیاز به معرفی ضامن دارند.

وی تاکید کرد: برای ضامن، شرایط اعتبار سنجی دریافت تسهیلات خرد که پیش از این اعلام شده اعمال خواهد شد.

قیطاسی گفت:از آنجایی که بیش از ۶۵۰ هزار نفر از سهام‌داران این بانک ایثارگران هستند و بیش از ۴۰۰ هزار نفر از حقوق بگیران ما را جامعه هدف بنیاد شهید تشکیل می‌دهد، تفاهم‌نامه خاصی مابین بانک دی و بنیاد شهید برقرار شده تا تمامی افراد ثبت نام شده در سامانه «ایثار من» پس از معرفی و تایید از سوی بنیاد شهید بتوانند اقدام به تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات کنند.

مدیرعامل بانک درباره شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج هم گفت: این شرایط برای افراد عادی با ایثارگران متفاوت بوده به نحوی که ایثارگران دو برابر فرد عادی امکان دریافت تسهیلات در این حوزه را طبق قانون خواهند داشت.

قیطاسی ادامه داد: در صورتی که سن زوجه از ۲۳ سال کمتر و زوج از ۲۵ کمتر باشد، سقف بیشتری از تسهیلات را طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ دریافت خواهند کرد، دریافت این تسهیلات در تمام شعب بانک دی برای افرادی که از طریق سامانه اقدام کرده‌اند در صورت معرفی یک ضامن انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی از ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای اعزام ایثارگران به زیارت عتبات‌عالیات هم خبر داد و گفت: در این مورد تفاهم‌نامه‌ای با بانک دی برای تامین مالی مورد نیاز تنظیم شد تا تسهیلات قرض‌الحسنه به آن دسته از افرادی که از طرف سازمان سیاحتی کوثر معرفی می‌شوند، برای انجام سفر پرداخت شود. این امر از پارسال آغاز شده و تسهیلات به آن دسته از کسانی که تا کنون معرفی شده‌اند، پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک دی همچنین اضافه کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، با پست بانک ایران نیز تفاهم نامه‌ای منعقد کرده‌ایم که این تفاهم نامه از ابتدای مرداد اجرایی شده است و بر این اساس در تمامی شعب و باجه‌های پست بانک سراسر کشور که بیشتر از ۶۰۰۰ نقطه تماس است، امکان ارائه خدمات بانک دی فراهم شده است.

مدیرعامل بانک دی در پایان بیان کرد: بانک دی برای ارائه سرویس، نزدیک به ۸۰۰۰ دستگاه خودپرداز به صورت مالکیتی و مشارکتی در سطح کشور دارد تا از این طریق نقاط تماس خدمات خود را با جامعه هدف گسترده‌تر کند و در صورتیکه ایثارگران در هر نقطه از کشور، برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شد، با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات، ثبت شکایت کرده و مطمئن باشد که از طریق کارشناسان ما در مدت زمان ۲۴ ساعت به شکایتش رسیدگی خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۸٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha