۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
پروژه گازرسانی حدود ۲۱ واحد صنعتی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

پروژه گازرسانی حدود ۲۱ واحد صنعتی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان-سلیمانی نژاد،مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،گفت: پروژه گازرسانی حدود ۲۱ واحد صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد و نزدیک ۱۳ هزار و ۳۲۰ مترمکعب مصرف گاز آن‌ها خواهد بود و آلودگی زیست محیطی به دلیل استفاد

رحیم سلیمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه در هفته دولت امسال هشت پروژه کلنگ‌زنی می‌شود،گفت: این پروژه‌ها شامل ۷ روستا در زنجان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و یک روستای ایجرود با اعتبار ۴ میلیارد تومان می باشد.

وی به افتتاح پروژه‌های گازرسانی در ۳۷ روستا با اعتبار ۸۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: ۱۸ روستا زنجان، خدابنده ۱۱ روستا، طارم ۴ روستا، ایجرود ۳ روستا و یک روستای ماهنشان از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: پروژه گازرسانی حدود ۲۱ واحد صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد و نزدیک ۱۳ هزار و ۳۲۰ مترمکعب مصرف گاز آن‌ها خواهد بود و آلودگی زیست محیطی به دلیل استفاده از سوخت مایع کمتر می‌شود و اعتبار هزینه شده برای تأمین گاز واحدهای صنعتی بیش از ۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان است و ۱۰۰ واحد تولیدی - صنعتی نیز در دست گازرسانی داریم.

سلیمانی نژاد تاکید کرد: از ۹۱۱ روستای استان ۷۱۲ روستا معادل ۹۴.۳ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ۳۷ روستایی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۳۸٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha