۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
ثروت آفرینی با ایده های خلاقانه در سیستان و بلوچستان پیگیری می شود
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان: 

ثروت آفرینی با ایده های خلاقانه در سیستان و بلوچستان پیگیری می شود

زاهدان- عرب، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: ثروت آفرینی با ایده های نو و خلاقانه و برگزاری رویداد سرمایه گذاری در زاهدان دنبال می شود.

مهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رویداد سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با مشارکت نخبگان و سرمایه گذاران سراسر کشور با هدف تجاری سازی ایده های خلاقانه در استان برگزار می شود.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: در این رویداد که در سه ماهه سوم سال اجرایی خواهد شد ایده های نو و خلاقانه مطرح و بررسی می شود.

عرب تصریح کرد: پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری، حامی افراد و شرکت های خلاق و نوآور بوده و برای پیشبرد اهداف و به نتیجه رساندن برنامه های کارآفرینی فعالیت می کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش سرمایه، حمایت از ایده ها و شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات کم بهره از برنامه های پیش روی این صندوق در استان است.

عرب افزود: تامین مالی برای تولید محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم خارج از چارچوبهای معمول بانکی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در صندوق پژوهش و فناوری به سرمایه گذاری ریسک پذیر ورود کرده چرا که قطعا در ایده های جدید بخصوص در بخش فناوری توجه به آن ضروری است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان، گفت: پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری حلقه بین دانشگاه و صنایع بزرگ است و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه می توانند از این ظرفیت بهره برداری کنند.

عرب با بیان اینکه، بسیاری از دانشگاه های طراز اول علاقمند به تشکیل صندوق پژوهش و فناوری هستند، بیان کرد: این صندوق از سال ۹۸ در استان آغاز به کار کرد و در بحث فروش محصولات شرکت های دانش بنیان در استان حمایت های ویژه ای را انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان، گفت: در مجموعه پارک علم و فناوری استان حدود ۲۷۰ شرکت فعال است که از این تعداد ۳۷ شرکت دانش بنیان هستند.

کد خبر: ۲۳۸٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha