۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
نخستین همایش مدیران مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار می‌شود

نخستین همایش مدیران مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: اولین همایش مدیران در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی ترویسم در این هفته برگزار می شود

به گزارش بازار، هادی خانی با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ مدیر از نهاد های مختلف در هفته جاری گفت: در همایش پیش‌رو گزارش عملکرد تمامی نهادهای ذیربط در حوزه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم ارائه خواهد شد.

خانی گفت : در این همایش برنامه‌های مرکز اطلاعات مالی برای تقویت و توسعه زیرساخت‌های لازم برای پیشگیری و مقابله با مفاسد بررسی می شود.

رییس مرکز اطلاعات مالی با اشاره به ضرورت هم‌افزایی و همگرایی در عرصه مبارزه با پولشویی گفت: توسعه ظرفیت‌های قانونی و ارتباطی می‌تواند یکی از نتایج مثبت برگزاری همایش مدیران ارشد حوزه مبارزه با پولشویی باشد.

خانی ادامه داد : توسعه زیرساخت‌های لازم برای مبارزه و پیشگیری از مفاسد می‌تواند عملکرد کلی کشور در سالم‌سازی و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی را تقویت کند؛ به همین جهت در همایش پیش‌رو سعی داریم تا یک بستر مناسب برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها و ایده‌های حوزه مبارزه با پولشویی ایجاد کنیم.

خانی با اشاره به برنامه‌های مرکز اطلاعات مالی گفت: یکی از مهمترین وظایف مرکز اطلاعات مالی موضوع تنظیم مقررات و رگولاتوری در حوزه مبارزه با پولشویی است.

وی افزود: توسعه آموزش‌های عمومی و فرهنگ‌سازی جهت آگاهی بخشی به اقشار گوناگون جامعه یکی دیگر از فعالیت‌های مرکز اطلاعات مالی است.

رییس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی و داده‌محور شدن مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: همانند گذشته سعی داریم تا فرآیندهای حوزه مقابله و پیشگیری از پولشویی را توسعه دهیم.

گفتنی است در این همایش برخی از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد کشور نیز حضور دارند.

نخستین همایش مدیران مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار می‌شود

کد خبر: ۲۳۸٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha