۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
برنامه‌ریزی برای خانه‌دار شدن همه مددجویان روستایی تا پایان سال
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد

برنامه‌ریزی برای خانه‌دار شدن همه مددجویان روستایی تا پایان سال

بختیاری، رئیس کمیته امداد گفت: برنامه ریزی شده که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی روستایی بدون مسکن نداشته باشیم.

به گزارش بازار، سیدمرتضی بختیاری خاطر نشان کرد: موضوع تامین مسکن مددجویان از برنامه‌های مهم کمیته امداد است و رهبری کتبا از کمیته امداد خواسته‌اند در جهت توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای تهی دستان همراه با رعایت تکریم در صدر برنامه‌ها باشد که مسکن نیز یکی از ابعاد مهم توانمندسازی است.

وی افزود: ما با استفاده از تجربه بیش از ۴۰ ساله کمیته امداد برای توانمندسازی ۳ رکن اساسی را شامل، اشتغال، مسکن و خودباوری و خود اتکایی تعریف کردیم؛ لذا در بسته‌های حمایتی موضوع مسکن اهمیت دارد و گران‌ترین بسته حمایتی نیز محسوب می‌شود.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: اتفاق‌های مبارکی در ساله‌های گذشته روی داده و از مأموریت‌های اصلی ما موضوع مسکن است. بر اساس تفاهم نامه با سپاه قرار شد ۱۰ هزار مسکن برای مددجویان تأمین شود که به دلیل نوسانات ارزی این تعداد به ۶۵۰۰ واحد رسید و طی سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و شش ماهه ۱۴۰۱ تحویل مددجویان کمیته امداد شد.

بختیاری گفت: همچنین برای تامین ۱۰ هزار واحد دیگر هم توافقی با بنیاد مستضعفان صورت گرفت که ۹ هزار واحد تا شهریور امسال تحویل مددجویان می‌شود.

وی افزود: البته ابلاغ کرده‌ایم هر خانه‌ای که آماده می‌شود بلافاصله در اختیار مددجویان قرار گیرد و زمانی بعد به صورتی رسمی در مناسبتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. بختیاری گفت: تأمین ۴۰ هزار واحد مسکونی هم طی توافق با سازمان بسیج سازندگی در دستور داشتیم که طی برنامه‌های صورت گرفته طی دو سال و تا پایان امسال باید به اتمام برسد.

کد خبر: ۲۳۸٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha