۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن در حال ساخت است
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن:

۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن در حال ساخت است

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن پبا اعلام اینکه بیش از ۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد وارد فاز اجرا شده است تامین زمین برای تولید مسکن را ۶ هزار هکتار برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵۶ هزار واحد نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرا شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ادامه داد: از ۱۵۶ هزار واحدی که در شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است تعداد ۸۳ هزار واحد گروه ساخت و انفرادی است و حدود ۷۴ هزار واحد بنیاد ساز است که توسط بنیاد مسکن در مجتمع های مسکونی احداث و تحویل متقاضیان خواهد شد.

سهرابی با اعلام اینکه واحدهای عملیاتی شده شهری توسط بنیاد مسکن پیشرفت‌های متفاوتی دارد، توضیح داد: در مجموع معادل ۶ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که کاربری‌های مسکونی، تجاری، سبز و سایر دارند و برای احداث مسکن در شهرهای تحت مسئولیت به کار گرفته شده و یا در شرف به کارگیری قرار دارند.

وی گفت: در مجموع تاکنون زمین ساخت ۲۱۵ هزار واحد توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

کد خبر: ۲۳۸٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha