۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
مقرر شد سقف برداشت بنزین لغو شود
معاون اول رئیس جمهور:

مقرر شد سقف برداشت بنزین لغو شود

معاون اول رئیس جمهور یکی از دلایل ازدحام در جایگاههای سوخت را افزایش مصرف روزانه بنزین تا ۱۲۰ میلیون لیتر عنوان کرد و افزود: این روزها به دلیل ایام سفرها و افزایش ترددها، شاهد افزایش مصرف بنزین هستیم.

به گزارش بزار، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین که بعضا در برخی رسانه ها منتشر شده، افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: گزارش ها نشان می‌دهد که در ۱۵ جایگاه در تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل در جلسه تصمیم گیری و مقرر شد که سقف برداشت و برخی محدودیت ها لغو شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

مخبر یکی از دلایل ازدحام در جایگاههای سوخت را افزایش مصرف روزانه بنزین تا ۱۲۰ میلیون لیتر عنوان کرد و افزود: این روزها به دلیل ایام سفرها و افزایش ترددها، شاهد افزایش مصرف بنزین هستیم؛ البته دولت از افزایش سفرهای مردم خرسند است و خود را موظف می داند که تمهیدات لازم را برای مردم فراهم کند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه ای در این حوزه نداریم.

کد خبر: ۲۳۷٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha