۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
کمک به خسارت دیدگان سیل سیستان و بلوچستان با تامین دام مولد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کمک به خسارت دیدگان سیل سیستان و بلوچستان با تامین دام مولد

زاهدان - قزلباش، رئیس امور شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال خسارات وارده ناشی از سیل، تعدادی دام مولد به روستائیان این استان واگذار شد.

امیرحسام قزلباش در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: به دنبال خسارات وارده به سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان و با هدف کمک به مردم منطقه و تامین نیازهای اساسی مردم دلگان، قصرقند، نیکشهر، چابهار و کنارک ۳.۵ میلیارد تومان دام مولد واگذار شد.

رییس شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: این تعداد دام قابلیت زادو ولد داشته ومی تواند درآمد خوبی را عاید روستائیان منطقه کند.

وی افزود: طی این مدت ۳ میلیارد ریال نیز صرف رفع کمبودهای آبی و خرید تانکر آبرسانی، مواد غذایی و پوشاک در سطح استان سیستان و بلوچستان شده است‌.

قزلباش با اشاره به اینکه این کمک ها از سوی کارکنان شعب بانک کشاورزی اهدا شده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در استان سیستان و بلوچستان در اثر سیل، طوفان و خشکسالی ۱۰۵ میلیارد ریال خسارت به بهره برداران بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی گفت: ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هم به گازرسانی به منازل استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته که به هر خانوار ۵۰ میلیون ریال وام پرداخت می شود و تاکنون هم ۱۶۰۰ نفربرای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

کد خبر: ۲۳٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha