۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
شرایط جایگاه های سوخت در استان های کشور به روال عادی بازگشته است
معاون اول رئیس جمهور:

شرایط جایگاه های سوخت در استان های کشور به روال عادی بازگشته است

مخبر، معاون اول رئیس جمهور با حضور میدانی خود در جایگاه های بنزین و گفت و گوی بی واسطه با مردم که صبح پنجشنبه ۲۶ مرداد صورت گرفت، وضعیت جایگاه های پمپ بنزین را از مردم جویا شد.

به گزارش بازار، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور همچنین پس از بازدید از جایگاه های سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی حضور یافت و وزیر نفت گزارشی از وضعیت جایگاه های سوخت به معاون اول رئیس جمهور ارائه کرد.

در جریان این بازدید مخبر از استان های مختلف وضعیت جایگاه های سوخت را جویا شد.

مخبر در پایان بازدید خود طی گفت و گویی خاطر نشان کرد: امسال دولت با اتفاقات جدیدی مواجه شد، مصرف سوخت ۱۳ درصد افزایش داشته و از ۱۰۱ میلیون به ۱۲۰ میلیون رسیده است. همچنین مسافرت های مردم افزایش خوبی داشته که دولت ضمن استقبال از این‌موضوع، موظف است تسهیلات را برای مردم فراهم کند تا بتوانند از فرصت ها استفاده کنند.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: در روزهای اخیر به چند دلیل، شایعاتی در بحث گرانی بنزین مطرح شد در حالیکه دولت بارها اعلام داشته برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

وی با اشاره به نگرانی مردم از شایعه گرانی بنزین، خاطر نشان کرد: مصوبه ای که محدودیت هایی را در کارت های سوخت جایگاه های سوخت اعمال می‌کرد در دامن زدن به این شایعات بی تاثیر نبود. خوشبختانه از روز گذشته وزارت نفت برای رفع نگرانی مردم بسیج شد.

مخبر با بیان اینکه شرایط جایگاه های سوخت در استان های کشور به روال عادی بازگشته است، تصریح کرد: در برخی استان ها مانند مشهد و اصفهان شیراز شرایط جایگاه های پمپ‌بنزین به روال عادی بازگشته است و تامین سوخت به خوبی انجام‌میگیرد و در بازدید میدانی که از برخی جایگاه ها در تهران داشتم شرایط عادی است.

به گفته معاون اول رییس جمهور ۱۵ جایگاه براساس گزارشی که مسئول پخش و پالایش تهران ارائه کرده دچار مشکل هستند که تصمیماتی برای رفع مشکلات آنها اتخاد شده و ظرف چند ساعت آینده مشکلات این جایگاه ها رفع خواهد شد.

کد خبر: ۲۳۷٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha