۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
مجلس عیناً رقم پیشنهادی دولت را در تبصره ۱۴ تصویب کرد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس:

مجلس عیناً رقم پیشنهادی دولت را در تبصره ۱۴ تصویب کرد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در واکنش به‌ اظهارات رئیس سازمان برنامه در خصوص وجود ناترازی در بودجه خرید تضمینی گندم گفت: رئیس فعلی سازمان برنامه و بودجه، لایحه بودجه دولت را قبول ندارد.

به گزارش بازار، احسان ارکانی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ درخصوص اظهارات داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره ناترازی در تبصره ۱۴ گفت: سخنان رئیس فعلی سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه در تبصره ۱۴ و در اعتبارات خرید تضمینی گندم، مجلس شورای اسلامی بودجه را ناتراز بسته است اشتباه فاحش مشارالیه به دلیل عدم حضور وی در زمان تصویب لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ است زیرا ایشان به تازگی منصوب شده است و بودجه ۱۴۰۲ با حضور آقای میرکاظمی رئیس قبلی سازمان برنامه و بودجه بررسی و تصویب شد.

وی افزود: کمیسیون تلفیق و مجلس عیناً رقم پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه و دولت را در تبصره ۱۴ را تصویب کردند و کمیسیون تلفیق کوچکترین تغییری در این رقم ایجاد نکرده است.

ارکانی افزود این اشتباه فاحش آقای منظور احتمالا دو دلیل دارد؛ یا لایحه بودجه دولت و نظرات آقای میرکاظمی رئیس قبلی سازمان خود را قبول ندارد یا بدلیل عدم حضور در آن زمان کلا از روند بررسی و تصویب بودجه سال جاری بی اطلاع است که در هر صورت باعث تأسف است.

کد خبر: ۲۳۷٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha