۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
ضرورت استفاده از بازار ارمنستان/ «ارس» ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی دارد
معاون اقتصادی وزارت امور خارجه تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از بازار ارمنستان/ «ارس» ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی دارد

تبریز- معاون اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به بازارهای کشورهای همسایه بر ضرورت استفاده از بازار ارمنستان تاکید کرد و گفت: منطقه آزاد ارس با توجه به همسایگی با ارمنستان در این خصوص نقش ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا انصاری امروز با حضور در منطقه آزاد ارس از ظرفیت ها و پتانسیل های واحدهای تولیدی و اقتصادی این منطقه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: این منطقه ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی دارد و باید از این قابلیت ها استفاده کرد.

انصاری با بیان اینکه ارس شاهراه صادرات ایران به اوراسیا است، ادامه داد: منطقه ازاد ارس موقعیت خوبی برای افزایش تجارت با کشورهای حوزه اوراسیا دارد. خوشبختانه با امضای توافق نامه تجارت آزاد با اوراسیا یک فرصت طلایی  برای ارس فراهم شده است.

معاون اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه دولت باید از ظرفیت منطقه آزاد ارس برای اشتغال زایی و رونق اقتصادی استفاده کند، افزود: صادرات و ارز اوری رویکرد مهم مناطق آزاد است که منطقه ازاد ارس ویژگی شاخصی در حوزه صادرات دارد.

وی با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و حضور در منطقه آزاد ارس گفت: این منطقه پتانسیل های بزرگی دارد و در زمینه گلخانه ها نیز حرکت های خوبی در ارس انجام شده است.

کد خبر: ۲۳٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha