۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
لزوم حمایت جدی هیات نمایندگان اتاق گرگان از جوانان
عضو انجمن جوانان اتاق بازرگانی گرگان مطرح کرد:

لزوم حمایت جدی هیات نمایندگان اتاق گرگان از جوانان

گرگان- فرامرزی، مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت بر لزوم حمایت جدی هیات نمایندگان اتاق گرگان از جوانان تاکید کرد و گفت: آینده اقتصاد کشور به توانمندی جوانان امروز وابسته است.

نسترن فرامزی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره نقش بنیادی اتاق بازرگانی در حمایت از جوانان و مدیران کسب و کارهای نوپا، اظهار کرد: جوانان و کسب و کارهای نوپا از مهمترین عوامل پویایی اقتصادی و ایجاد اشتغال در هر جامعه به شمار می‌آیند زیرا این گروه‌ها با نوآوری، ایده‌های جدید و شجاعت در کارآفرینی می‌توانند موتور اصلی رشد اقتصادی باشند.

مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت نقش اتاق بازرگانی را در حمایت از جوانان مهم دانست و گفت: اتاق بازرگانی به عنوان یک نهاد و تشکل مدی مرتبط با تجارت و کسب و کارها، می‌تواند با حمایت مالی و مشاوره‌های تجاری، جوانان و مدیران کسب و کارهای نوپا را در دستیابی به منابع مالی و برنامه‌ریزی صحیح کمک کند.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها به ویژه در دوره ابتدایی تشکیل کسب و کار و یا توسعه آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

فرامزی اضافه کرد: اتاق بازرگانی به عنوان یک محیط ارتباطی و شبکه‌سازی، می‌تواند فضایی را برای جوانان و مدیران کسب و کارهای نوپا فراهم کند تا با همکاران احتمالی، کارآفرینان تجربه‌دار و حتی مشتریان پتانسیل خود آشنا شوند.

وی تصریح کرد: این ارتباطات می‌توانند به اشتراک‌گذاری اطلاعات، تجارب و راهکارها منجر شده و کسب و کارهای نوپا را در مسیر موفقیت قرار دهند.

عضو انجمن جوانان اتاق بازرگانی گرگان، آموزش و آشنایی با مفاهیم کسب‌وکار را روش دیگر حمایت از جوانان عنوان کرد و گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند با برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار، نقش مهمی در افزایش دانش و آگاهی جوانان و مدیران کسب و کارهای نوپا ایفا کند. این آموزش‌ها می‌توانند به مدیریت بهتر منابع، استراتژی‌های بازاریابی، مدیریت مالی و دانش تجارت جهانی کمک کنند.

وی نیاز دیگر کسب و کارهای نو پا را تسهیل دریافت مجوزها و مجوزهای تجاری دانست و اضافه کرد: یکی از چالش‌های مهم کسب‌وکارهای نوپا، فرآیند دریافت مجوزها و مجوزهای تجاری است. اتاق بازرگانی می‌تواند به عنوان نماینده کسب‌وکارها در تسهیل و تسریع این فرآیندها به کمک نهادها و ارگان‌های مختلف دولتی عمل کند.

فرامزی بیان کرد: تشویق و تقویت نقش این اتاق‌ها در ایجاد محیط مناسب برای رشد کسب‌وکارهای جوان و نوپا، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha