۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
تکنولوژی هشت سایت روستایی تلفن همراه اول در کردستان ارتقاء یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

تکنولوژی هشت سایت روستایی تلفن همراه اول در کردستان ارتقاء یافت

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تکنولوژی هشت سایت تلفن همراه در نقاط جاده ای و روستاهای محور اربعین در این استان ارتقا داده شد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به ضرورت ارائه خدمات ارتباطی به زائران امام حسین (ع)، افزود: این مجموعه با تقویت و توسعه شبکه فیبرنوری برای ارایه خدمات ارتباطی تلفن ثابت، دیتا و همراه در مسیرهای تردد زائران منتهی به پایانه مرزی در شهرستان مریوان، عملیات و پروژه های قابل توجه ایی اجرا نموده است.

وی اظهار داشت: ارتقاء تکنولوژی سایت های تلفن همراه اول در روستاهای تپه خروسه، بزان، تودار ملا، صوفیان، بهرام آباد، اسلام دشت، شن و ماسه، سه راهی بیجار به ۴G از اقداماتی است که در محورهای مواصلاتی اربعین در استان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: این اقدام امکان بهره مندی مشتریان از خدمات و سرویس های تلفن همراه اول با کیفیت بالاتر و پایداری ارتباط را در محدوده مرز باشماق و محورهای مواصلاتی استان به اربعین را بیش از پیش فراهم کرده است.

حکمت همچنین از عملیات نصب و راه اندازی پرتابل همراه اول مخابرات در محدوده مرز باشماق خبر داد و افزود: این عملیات در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و به پایان رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه این سایت در مجاورت سالن ترانزیت باشماق استقرار یافته بیان داشت: نصب و راه اندازی پرتابل همراه اول مخابرات، پوشش و تقویت سرویس های تلفن همراه را در محدوده مرزباشماق به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: با تامین اعتبار لازم، تکنولوژی، زیرساخت و تجهیزات سایت های اعلام شده ارتقا یافته اند.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha