۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
اعلام محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای کشور

اعلام محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای کشور

پلیس راه فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در برخی محورها اجرا خواهد شد.

به گزارش بازار، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه فراجا، محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی در سطح کشور را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱ - تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۵ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۸ مرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
تبصره - تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲ - محور کرج- چالوس
الف ـ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.
ب - تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج- چالوس از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مرداد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.
ج ـ تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج- چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

۳ - محور هراز
الف - چهارشنبه ۲۵ مرداد تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.
ب - تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های ۲۷ و ۲۶ مرداد از محور هراز ممنوع است.
ج - از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۷ مرداد در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.
تبصره: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

کد خبر: ۲۳۷٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha