۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
پرداخت مطالبات گندم‌ کاران با هر روش ممکن| انتشار اوراق باید مطابق قانون سرعت گیرد
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد

پرداخت مطالبات گندم‌ کاران با هر روش ممکن| انتشار اوراق باید مطابق قانون سرعت گیرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم پیگیری مستمر برای تحقق منابع بودجه ۱۴۰۲، از پرداخت مطالبات گندم‌کاران به هر روش ممکن و تأمین منابع مالی لازم برای تهیه کالاهای اساسی و دارو خبر داد.

به گزارش بازار، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان که - دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲- برگزار شد، گفت: پیگیری روزانه، مستمر و همه‌جانبه برای تحقق منابع بودجه ۱۴۰۲ از سوی بخش‌های سازمان، ضرورتی حتمی است و ما در قبال تحقق منابع بودجه، مسئولیت داریم تا بتوانیم به وظایف خود در برابر مردم و دستگاه‌ها عمل کنیم.

معاون رئیس‌جمهور سپس با بیان اینکه انتشار اوراق مالی برای تأمین مالی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آغاز شده است، گفت: انتشار اوراق باید مطابق قانون سرعت بگیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه کنترل شاخص‌های کلیدی عملکرد دستگاه‌ها به‌ویژه در حوزه درمان و سلامت را ضروری دانست و افزود: برای اینکه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در کشور از جمله داروی مورد نیاز ایجاد نشود، لازم است وضعیت تأمین کالاها به صورت مرتب پایش شود و پیگیری لازم از دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد. همچنین منابع مالی مورد نیاز را باید به هر شکلی تأمین کنیم تا مشکلی برای زندگی مردم ایجاد نشود.

وی افزود: تأثیر نقش برنامه‌ای سازمان برنامه و بودجه برای دستگاه‌ها، از مسائل روزانه بودجه، اهمیت بیشتری دارد که در این جهت، رصد و پایش عملکرد دستگاه‌ها با استفاده از سامانه‌های رصدی، باید مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم مسائلی که قابل پیشگیری هستند به بحران تبدیل شوند، افزود: همه بخش‌های سازمان برنامه و بودجه باید مراقبت کنند که در حوزه عملکردشان، پیش‌آگاهی‌های لازم را به دستگاه‌ها بدهند.

وی در ادامه بر لزوم دقت بیش از پیش در تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی و منوط کردن تخصیص به دریافت جزئیات دقیق طرح‌ها تأکید کرد و گفت: انتظار داریم برای تحقق اهداف توسعه‌ای کشور و همچنین مدیریت یکپارچه منابع مالی دولت، همه مدیران سازمان برنامه و بودجه موضع فعالی در قبال مسائل کشور داشته باشند.

کد خبر: ۲۳۷٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      1 0
      اقای منظور اگه واقعا وظیفه شناس بود کار شکنی نمیکرد ۵ ماه کشاورز بدبخت چشم انتظار پولش که تا بحال ندادن بعد میکه وظیفه داریم در قبال مردم
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      1 0
      کو وچه خدمتی به مردم پول کشاورز ندادید فقط دروغ وعده به کشاورزان
    • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      0 0
      آقای منظور شما که پول نداشتین ،گندم نمیخریدین که الان به آب و آتیش میزنی،میگفتی کشاورزان آزاد میفروختن
    • ق IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      0 0
      مشکل شما سال آینده هست که کسی گندم برای فروش به شما ندارد در کل با تصمیمات اشتباه شما تولید گندم به نابودی کشاندید من پارسال شش تن بذر در زمین دیم کاشتم ۷۴تن تحویل دادم با پولش بدهکاری های کشت تسویه کردم پولی نمانده تا بتوانم همان شش تن بذر از دوباره بکارم تازه فقط مرحله اولیه یعنی پول بذر کود و اجاره زمین که نمیتوانیم بدهیم با این قیمت هیچ کسی توان کشت ندارد
    • DE ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      0 0
      از پول های آراد شده پول گندمکار را بدهید به خدا این پول گندم کار خوردن نداره نه خربد‌درست کردین نه همان‌چندر غاژ را‌دادین خدا از‌شما ها بپرسه
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      0 0
      به هر حال آقای وزیر تکلیف کشاورزان را روشن کن اگر پول نداشتید چرا گندم کشاورزان را خریداری کردین الان ۶ماه گذشته نه قیمت مشخص شد نه همون قیمتی که خودتون گفتید پرداخت کردید چرا