۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴
بورس در دولت سیزدهم به ثبات رسید
سخنگوی دولت:

بورس در دولت سیزدهم به ثبات رسید

زنجان- سخنگوی دولت به وضعیت بورس در ابتدای کار دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: وقتی دولت سیزدهم روی کار آمد، بورس وضعیت خوبی نداشت ولی دولت تلاش کرد تا طی دو سال گذشته، این حوزه به ثبات نسبی برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی بهادری جهرمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل دانشگاه زنجان، به وضعیت بورس در ابتدای کار دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: وقتی دولت سیزدهم روی کار آمد، بورس به هیچ عنوان وضعیت خوبی نداشت، به همین خاطر دولت فعلی تلاش کرد تا طی دو سال گذشته، این حوزه به یک ثبات نسبی برسد.

وی ابراز داشت: برای رسیدن به این مهم، رویکرد دولت در خصوص سهام مردم، همان نگاهی بود که به موضوع حق‌الناس می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: در حوزه خودرو نیز دولت قصد دارد این حوزه را به بخش خصوصی واگذار کند و اگر به تجربه به دست آمده از گذشته صنعت خودرو نگاه کنیم، درمی‌یابیم هر جا دولت ورود پیدا کرده و به نوعی آن حوزه دولتی شده، نتیجه‌اش جز ناکارآمدی نبوده است و در این میان دولت قصد دارد این حوزه به بخش خصوصی واگذار شده و خود نقش نظارتی داشته باشد.

بهادری‌جهرمی یادآور شد: در موضوع نهضت ملی مسکن قرار شد برای یک میلیون و ۸۵۰ هزار واحد، زمین تأمین و قرارداد ۴۵۰ هزار واحد مسکونی نیز منعقد شده و همه این واحدها در حال ساخت است.

وی گفت: مسیری که جمهوری اسلامی در پیش گرفته، مسیری کاملاً روشن بوده و این همان مسیری است که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آن را با احیا کردن انسانیت در دنیای مدرن، پیش روی ما قرار دادند.

سخنگوس دولت اظهار کرد. یکی از مهم‌ترین مسیرهایی که امام راحل پیش روی همه دنیا قرار داد، مسیر استقلال، آزادی و نیز عزت و اتکا به نیروی درون بود.

کد خبر: ۲۳۷٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      0 0
      کجای بورس ثبات داره ۴ ماه نزولیه