۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
ضرورت اقدام فوری برای پیشگیری و مدیریت تنش آبی در تهران

ضرورت اقدام فوری برای پیشگیری و مدیریت تنش آبی در تهران

قیومی، فرماندار تهران بر هم افزایی دستگاه‌ها برای حل موضوعات تامین و توزیع آب تاکید کرد.

به گزارش بازار، احمد قیومی فرماندار تهران درجلسه شورای حفاظت از منابع آب تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی هماهنگی کامل را به منظور حل مشکلات مربوط به زیرساخت‌های تامین و توزیع آب در شهر تهران عملیاتی کنند.

احمد قیومی با اشاره به موضوع حیاتی آب متناسب با جمعیت ساکن در شهر تهران و روند افزایش دما، برنامه ریزی و اقدام فوری برای پیشگیری و مدیریت تنش آبی را از مهم‌ترین موضوعات خواند.

در ادامه اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به طرح‌های تأمینی آب و روند بی سابقه افزایش دما، اولویت دارکردن موضوع مدیریت منابع آب را در دستگاه‌های ذیربط و همکاری دستگاه‌ها بویژه شهرداری تهران را خواستار شد.

غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران هم در این نشست گزارشی از وضع بارش شهر تهران و کم شدن میزان بارش‌ها در مقایسه با ادوار گذشته در بلند مدت ارائه کردند.

در ادامه این نشست فیاض مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران آمادگی شهرداری تهران را برای حل مشکل آب شهر تهران اعلام کردند.

سلیمی معاون پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز با ارائه گزارشی از وضع آب شهر تهران، موضوع تدوین پیش نویس طرح پیشنهادی درباره حل معضل آب را مطرح کردند.

در پایان فرماندار تهران آمادگی کامل فرمانداری را برای حل مشکلات آب تهران اعلام کرد.

کد خبر: ۲۳۷٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha