۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کارکنان شرکتی در انتظار طرح ساماندهی کارکنان قرار دارند
نماینده مردم ایلام در مجلس:

کارکنان شرکتی در انتظار طرح ساماندهی کارکنان قرار دارند

نماینده مردم ایلام در مجلس با انتقاد از بی‌عملی مسئولان خواستار اقدام هرچه سریعتر در زمینه همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف کارکنان شرکتی شد.

به گزارش بازار، سارا فلاحی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: ترور و تکفیر حاصل تحریم است و خون شاهدان شهیدمان وثیقه ماندگاری در برابر این سه است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس ادامه داد: ظاهراً ما مسئولان در دولت و مجلس هنری جز تزریق التهاب به جامعه نداریم و دوست داریم مردم را در برزخ عملیاتی شدن مطالبات برحقشان گرفتار کنیم.

وی بیان کرد: کارکنان شرکتی که زخمی و خسته بی‌عدالتی در پرداخت‌ها هستند، در انتظار طرح ساماندهی کارکنان دولت را گرفتار کرده‌ایم، تا جایی که چنان در ورطه بی‌عملی افتاده‌ایم که اینگونه به جامعه القاء شده است که دولت و مجلس هم دوش و هم کنار این طرح را به گروگان گرفته‌اند، این داستان طرح در مورد همسان‌سازی بازنشستگان نیز تکرار شده است.

فلاحی گفت: بسیاری از آنها در انتظار وعده‌های ما دق کرده‌اند و از قطار زندگی پیاده شده‌اند، ما چنان در گرداب بی‌عملی گرفتار شده‌ایم و امیدواریم فکر عاجلی برای این جمعیت کثیر و عظیم در جامعه بشود.

کد خبر: ۲۳۷٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha