۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
مدیران پاکدست در صندوق ذخیره فرهنگیان در حال تغییر هستند
نماینده مردم علی آباد در مجلس:

مدیران پاکدست در صندوق ذخیره فرهنگیان در حال تغییر هستند

نماینده مردم علی آباد در مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، در خصوص تغییرات مدیریتی در صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: وزیر باید به مجموعه صندوق ذخیره نظارت داشته باشد.

به گزارش بازار، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) و تسلیت به مناسبت شهادت یکی از هموطنان در این حادثه، با اشاره به تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: متاسفانه در صندوق ذخیره فرهنگیان مدیران همزمان با کلید خوردن تحقیق و تفحص در حال تغییر و جابه جا شدن هستند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، ادامه داد: علیرغم نامه کمیسیون آموزش مجلس افراد پاکدست در حال تغییر هستند، وزیر آموزش و پرورش باید به این موضوع نظارت داشته باشد صندوق ذخیره فرهنگیان متعلق به فرهنگیان بوده اما متاسفانه روزانه در حال ضرر دادن است.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس و کمیسیون آموزش مجلس به این موضوع ورود کردند اما به جای اینکه سند تخلف خارج شود افراد شایسته و پاکدست در حال جابه جا شدن هستند.

کد خبر: ۲۳۷٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha