۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
۷۸۵ میلیارد تومان به پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی در اردبیل بدهکار هستیم
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

۷۸۵ میلیارد تومان به پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی در اردبیل بدهکار هستیم

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از بابت توسعه بزرگراه های استان، ۷۸۵ میلیارد تومان به پیمانکاران در پروژه های متعدد بدهکار هستیم.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: طرح های توسعه بزرگراهی در اردبیل در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان با سرعت در حال انجام است و تا پایان امسال ۷۵ کیلومتر بزرگراه در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی از تکمیل و راه اندازی بزرگراه اردبیل – مشگین شهر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با سرعت مضاعف مراحل تکمیل خود را سپری می کند و امیدواریم هر چه سریعتر به زیر بار ترافیک برود.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل از تأمین اعتبارات مناسب برای تکمیل بزرگراه های استان خبر داد و گفت: راه و شهرسازی استان اردبیل در حال حاضر روزانه سه هزار تن عملیات آسفالت ریزی را در جاده ها و محورهای مواصلاتی انجام می دهد که ارزش آن ۶ میلیارد تومان است.

حیدری افزود: سالانه هزاران میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در حوزه راه و مسکن صرف می شود که یک کار گسترده و عظیم است و نیازمند همراهی مسئولان استانی و کشوری در به سرانجام رساندن طرح ها و پروژه های زیربنایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن نیز ساخت ۲۷ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در حال انجام است که یک پروژه گسترده و سنگین به شمار می رود و تلاش بر این است تا روند پیشرفت آن از مرحله واگذاری زمین تا اجرا و تحویل آن به متقاضیان به صورت شفاف به مردم منعکس شود.

حیدری اضافه کرد: در یک هفته گذشته عملیات فنداسیون ۲ هزار واحد شروع شده و به سرعت در شهر اردبیل و سایر شهرها نیز ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت مناسب و رعایت استانداردهای پیش بینی شده در مراحل اجرا است.

وی از تکمیل و تحویل ۳۵۰ واحد مسکن در روزهای گذشته در این استان خبر داد و بیان کرد: همه این واحدها با کیفیت مناسب و رعایت اصول مهندسی احداث و تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل ادامه داد: ما برای همه اقشار با تأمین زمین ساخت واحدهای مسکونی را آغاز کردیم و هیچ پروژه بلاتکلیفی در حوزه مسکن در این استان وجود ندارد و در شهرستان ها نیز به تبع معرفی و شناسایی متقاضیان ساخت واحدهای احداثی آغاز شده است.

کد خبر: ۲۳۷٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha