۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
طرح ساماندهی کارکنان دولت با سرعت در حال پیگیری است
نماینده مردم آبادان در گفتگو با بازار:

طرح ساماندهی کارکنان دولت با سرعت در حال پیگیری است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم با سرعت در حال پیگیری است.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در خصوص امنیت شغلی و همچنین مطالبات به حق نیروهایی که وضعیت قرارداد آنها با واسطه شرکت‌های تامین نیرو انجام می‌شود نگاه مجلس شورای اسلامی کاملا حمایتی است.

وی با بیان اینکه مطالبات جامعه کارگری توسط مجلس بررسی می‌شود، افزود: در مقطع فعلی نیروهای شرکتی و پیمانکاری مدنظر هستند و هدف این طرح حذف واسطه‌ها بوده تا نیروهای شرکتی مستقیما با دستگاه‌های اجرایی قرارداد ببندند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: به صورت تخصصی اصلاحات لازم انجام شده است و امید می‌رود با اجرای این طرح مهم یک گام مثبت دیگر برداشته شود.

مولوی تاکید کرد: رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این مصوبه در صحن علنی نشان از تلاش برای تحقق سریع آن است.

کد خبر: ۲۳۶٬۹۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 4
      کارمندان قراردادی هم باید رسمی بشن خواهشان رسیدگی بفرمایید ممنون
    • بیت IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      9 1
      اگر توانستی حق نیروهای خدماتی کل کشور را بگیری نماینده مردمی هستی نه وقتی ۴تا۵ ماه عمر این مجلس نمانده..... رای جمع میکنی اون ۴ سال چه کردی برای شهر وکشورت
    • Mg25560 IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      2 0
      در روزهای آخر تیرماه، جلسات رفع ابهامِ طرح ساماندهی به پایان رسید و به گفته‌ی نمایندگان مجلس، طرح باید در نوبت صحن قرار بگیرد؛ اما با گذشت چند هفته هنوز این طرح به صحن نرسیده است. کارگران مشمول طرح که تعداد آن‌ها حداقل یک میلیون نفر است، بیش از دو سال است در انتظار تصویب نهایی طرح و حذف پیمانکاران هستند؛ چرا تا این اندازه کار به تعویق افتاده است؟ محمد کعب عمیر (نماینده شوش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) در رابطه با شائبه‌ی تعلل در مطرح شدن طرح ساماندهی در صحن علنی مجلس شورا می‌گوید: در رابطه با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت باید بگویم کمیسیون اجتماعی مجلس تمام ایراداتی که شورای نگهبان به طرح وارد دانسته بود، برطرف کرده است؛ تمام اعضای شورای نگهبان نیز با رئیس مجلس (آقای قالیباف) و هیات رئیسه مجلس صحبت کرده‌اند و خواسته‌اند که طرح ساماندهی هرچه سریع‌تر در صحن علنی مجلس مطرح شود. به گفته وی، هیچ تعلل و یا عقب‌نشینی احتمالی به هیچ وجه در کار نیست، چراکه طرح ساماندهی و تصویب آن، یک مطالبه‌ی به حق همه‌ی کارگران کشور است.
    • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      2 0
      سلام انشالله که قراردادی و شرکتی و حجمی استخدام شوند این هفته چون دو ساله قراردادی و شرکتی و حجمی منتظر هستند باید تصمیم قاطعی بگیره مجلس مردمی
    • شرکتی منتظر IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      2 0
      با سرعت؟ آقا طرح اسفند سال گذشته تصویب شده بعد شورای نگهبان ایراد گرفته از اون زمان تا حالا ۶ ماه گذشته هنوز شما تکلیفشو تو مجلس مشخص نکردین بعد میگین با سرعت در حال پیگیریه؟ خدا وکیل شما را نمیدانم اما من که نیروی شرکتی هستم این ایام برام مثل ۶ سال گذشته چرا که هر روز طعنه کارفرما را در اداره میبینم و خون دل میخورم که دستم به جایی نمی رسد و فقط حقم پایمال میشود در بحث مسکن به کارکنان رسمی پیمانی و قراردادی زمین رایگان دادن اما ما چون شرکتی بودیم مثل برده ها از این طرح کنار گذاشته شدیم خداوکیل مرگ بهتر از این خواری است حالا شما با همین سرعت پیش برو ببین کی طرح را تصویب میکنی و به اجرا می رسانی ای طالب رای