۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
برخورداری بیش از ۳۲ هزار خانواده تهرانی از تخفیف ویژه قبوض آب، برق و گاز

برخورداری بیش از ۳۲ هزار خانواده تهرانی از تخفیف ویژه قبوض آب، برق و گاز

­معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از برخورداری ۳۲ هزار خانواده تحت حمایت از تخفیف‌های قبوض آب برق و گاز در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش بازار، جهانبخش مرادی با اشاره به طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد، گفت: طرح رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز ویژه مددجویان کمیته امداد بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف برای خانوارهای کم مصرف اجرا می‌شود. وی افزود: معافیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از این نوع خدمات بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف بوده و ابلاغیه آن‌توسط دولت به دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی مربوط به این خدمات ارسال‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از عملکرد پرداخت قبوض خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران طبق این مصوبه، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه ۸۵ هزار و ۱۲۲ مددجوی کمیته امداد استان تهران با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرس soha.emdad.ir و با ثبت‌نام در این سایت کد اشتراک قبوض خود را برای بهره مندی از خدمات مذکور ثبت کردند.

مرادی گفت: در همین جهت طبق الگوی مصرف ۳۲ هزار و ۸۸۳ خانواده از تخفیف‌های شرکت‌های آب، برق و گاز برای قبوض خود به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان برخوردار شدند.

کد خبر: ۲۳۶٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha