۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
معروف ترین برگرهای شیراز را با اسنپ فود بشناسیم

معروف ترین برگرهای شیراز را با اسنپ فود بشناسیم

شیراز شهری بزرگ و توریستی است که بهترین امکانات را در اختیار شهروندان خود و مسافرانی که به آن مراجعه می‌کنند، قرار داده است.

بازار: شیراز شهری بزرگ و توریستی است که بهترین امکانات را در اختیار شهروندان خود و مسافرانی که به آن مراجعه می‌کنند، قرار داده است. در کوچه و پس کوچه‌های این شهر، تعداد زیادی رستوران و فست فود تاسیس شده که در هنگام ناهار و شام همیشه شلوغ و پر از مشتری هستند. برخی از این سالن‌های غذاخوری، منوی ایرانی، برخی فرنگی و گروهی نیز غذاهای فست فودی را ارائه می‌دهند.

ما در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین فست فودهایی بپردازیم که به صورت تخصصی روی پخت انواع برگر فعالیت می‌کنند و در میان مردم ساکن این شهر معروف هستند. اغلب این رستوران‌ها، غذاهای فست فودی دیگر را هم در منوی خود جای داده‌اند، اما تخصص اصلی‌شان روی برگر بوده و به همین نام نیز شناخته می‌شوند.

بهترین برگرها در معروف‌ترین فست فودهای شیراز

پیدا کردن یک مجموعه تخصصی برگر کار سختی است. در اغلب این رستوران‌ها، برای تهیه ساندویچ‌ها از همبرگر دست ساز استفاده می‌شود و طعم متفاوت برگرهایشان به دلیل همین انتخاب است. برای پیدا کردن اسامی زیر به سراغ نظرات ساکنین این منطقه رفتیم و اسامی زیر شامل فست فودهایی بودند که بیشترین طرفدار را در شیراز داشتند. البته می‌توانید انواع برگر شیراز را از طریق لینک https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?category=۷-%۳E۹&page=۰ هم پیدا کنید. اگر ساکن شیراز هستید، یا به تازگی قصد سفر به این منطقه را دارید، بهتر است اسامی زیر را در ذهن خود بسپارید:

خاص برگر شیراز

اولین پیشنهاد ما خاص برگر است که یکی از فست فودهای معروف در شیراز بوده و با مدیریت آقای حسین یقینی تاسیس شده است. در این مجموعه می‌توانید طعم انواع برگرها را با بالاترین کیفیت و بهترین طعم بچشید. البته هات‌ داگ‌هایش نیز طرفداران خاص خود را دارد. ساعت کاری مجموعه از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب بوده و در خیابان بلوار پاسارگاد شرقی واقع شده است. سالن کوچک و دکوراسیون ساده این فست فود باعث شده تا حس و حالی صمیمی و خودمانی را در حین صرف غذا در آن داشته باشید. به جز خاص برگر می‌توانید بهترین هات داگ و برگر شیراز را در اینجا نیز پیدا کنید.

همبرگر زغالی شیراز

این فست فود در میدان والفجر واقع شده و یکی از معروفترین همبرگر فروشی‌های شهر است. در منوی این مجموعه می‌توانید انواع همبرگر با تنوع بالا را ببینید و از چشیدن طعم آنها لذت ببرید. همچنین به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه‌های وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه اتوبوس خط ۴۵، مسیر دسترسی به آن راحت بوده و نیازی به داشتن ماشین شخصی نخواهید داشت. در منوی این فست فود علاوه بر برگر، دیگر غذاهای فست فودی مانند انواع هات داگ، پیتزا و ... نیز دیده می‌شود. همچنین برای خرید سالاد شیراز می‌توانید همبرگر زغالی را بین اسامی لینک https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Shiraz?category=۱۵&page=۰ پیدا کنید.

معروف ترین برگرهای شیراز را با اسنپ فود بشناسیم

برگر لاویا شیراز

لاویا، بهترین برگری شیراز در معالی آباد است. یک سالن غذاخوری با دکوری ساده که انواع برگر را به صورت تخصصی سرو می‌کند. برگر لاویا شیراز در نزدیکی هتل الیزه و بسیاری از مراکز خرید مانند گاندی، دیاموند و میلاد قرار گرفته است. غذاهایی که در این فست فود سرو می‌شود، طعم دلچسب و خاصی دارد. همچنین سرویس‌دهی و رفتار پرسنل بسیار خوب بوده و همه چیز باکیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. به جز برگر، بهترین هات داگ شیراز، پیتزاهای مختلف، انواع ساندویچ و سالاد را هم می‌توانید در لاویا امتحان کنید و پیشنهاد می‌شود در صورت مراجعه حتما طعم هات داگ تنوری آن را بچشید.

ایران برگر شیراز

ایران برگ یک فست فود معروف دیگر در بلوار نیایش شیراز است. بهترین برگرهای شیراز را می‌توانید در ایران برگر امتحان کنید. با ورود به این مجموعه شاهد دکوراسیون مدرن آن خواهید بود که ترکیبی از میز و صندلی‌های ساخته شده از چوب و بالش‌های قهوه‌ای و آبی است که باعث شده فضای داخلی آن زیباتر شود. مدیریت این مجموعه سعی کرده تا همه چیز را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار داده و امروز به یک ساندویچی معروف شیراز تبدیل شود. اغلب مشتریان ایران برگر، به جز طعم بی‌نظیر غذاهای آن، از رفتار پرسنل، بهداشت محیط و دکوراسیون سالن راضی بوده‌ و امتیاز خوبی را به این مجموعه داده‌اند.

پیتزا همبر ۱۱۰ شیراز

اگر از ساکنین شیراز بخواهید تا ادرس بهترین برگر شیراز را به شما بدهد، احتمالا پیتزا همبر ۱۱۰ را معرفی خواهند کرد. به همین دلیل است که در بیشتر ساعات روز و شب این مجموعه پر از مشتریانی است که برای سفر و گردش به شهر شیراز آمده‌اند. در پیترا همبر ۱۱۰ شیراز می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را امتحان کنید و غذای خود را در محیط کوچک با دکوراسیون ساده آن میل کنید. این مجموعه در اغلب ساعات روز و شب شلوغ بوده و در روزهای تعطیل باید کمی منتظر بمانید تا غذایتان آماده شود. البته امکان سفارش آنلاین غذا هم وجود دارد و می‌توانید غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم به جز برگر، طعم کباب ترکی‌های پیتزا همبر ۱۱۰ را هم امتحان کنید.

سفارش آنلاین برگر از اسنپ فود

معروف ترین برگرهای شیراز را با اسنپ فود بشناسیم

در این مطلب به معرفی اسامی بهترین فست فود شیراز برگر پرداختیم و امکاناتشان را بررسی کردیم. شما می‌توانید منوی مربوط به هر کدام از آنها را در اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود هم ببینید و غذای دلخواه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

برای اینکار کافی است در قسمت مربوط به جستجوی رستوران، نام فست فود مورد نظرتان را وارد کنید تا صفحه مخصوص این مجموعه برایتان به نمایش دربیاید. با ورود به این صفحه اطلاعات کاملتری از آن را دریافت خواهید کرد که شامل آدرس، ساعت کاری، نظرات کاربران، منو و قیمت غذاهایی است که می‌توانید سفارش دهید. در نهایت با اضافه کردن هر کدام از آنها به سبد خرید و پرداخت آنلاین هزینه‌شان، مدیریت آن مجموعه سفارش شما را دریافت کرده و با بسته‌بندی بهداشتی و گرم به دستتان خواهد رساند. اگر شما هم تجربه‌ای در مورد استفاده از خدمات فست فودهای گفته شده را داشته‌اید، نظرات خود را در مورد آنها با ما به اشتراک بگذارید.

کد خبر: ۲۳۶٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha