۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
 تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در خوی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی خبر داد

تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در خوی

ارومیه- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی از تشکیل ۱۱۸ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال در طرح بازرسی های صنفی این شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی، ایرج مرندی گفت: در بازه زمانی اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحد های صنفی و غیرصنفی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان از تاریخ ۳۰ فروردین سال جاری تا سه خرداد سال جاری بیش از دو هزار بازرسی از سطح عرضه و تولید انجام شد.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده از سطح عرضه، تولید و خدمات بخصوص در حوزه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم دو هزار و ۲۳۴ بازرسی انجام و ۱۱۸ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهای به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مرندی اضافه کرد: همچنین در راستای تنظیم بازار شهرستان و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه مبارک مقدار ۲۹۵ تن برنج هندی، ۲۲۰ تن شکر و ۴۰ تن کوشت منجمد جذب و با نظارت بازرسان سازمان در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف معین شده با قیمت مصوب دولتی توزیع شد.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان خوی تأکید کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و شهرستان با تصویب ستاد ملی مبارزه کرونا تمام فعالیت های صنفی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و معدنی نیز با رعایت تمام پروتکل های تعیین شده آغاز به کار کردند و از زمان شروع فعالیت های اجتماعی در تمام واحدها نسبت به رعایت این پروتکل ها نظارت داشتیم.

مرندی در پایان یادآور شد: هم وطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، توزیعی، احتکار، گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالاها و غیره از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ موضوع تخلفات را با ما در میان بگذارند که در اسرع وقت و کم ترین مدت زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر: ۲۳٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha